"Det är visst nån som är tillbaka.."
tisdag 18 augusti 2009 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Nu är jag på svensk mark igen. Sen i förrgår faktiskt. Tiden i Skottland va underbar.. att åka därifrån va det värsta.. Min tid på Blackwater lodge var speciell. Det var tufft arbete fast med mycke skratt. Att jag har träffat Tom gör att det är den bästa sommaren hittills.. Tack

Jag e i Scotland!
tisdag 11 augusti 2009 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Scotland e fantastiskt o vackert o jag har det underbart! Ville bara saga det! :) Bilder harifran kommer nog upp innan sondag! Forsok o ha det lika bra som jag har!

EmmaDilemma's goin to Scotland!
söndag 2 augusti 2009 - Waterford, County Waterford, Irland

Nu är det bestämt! Den tionde packar jag ihop o säger hejdå till Blackwater lodge o Irland för att följa med Tom till Scotland. Jag längtar så o det ska bli så kul! Har dock en jobbig vecka framför mig. En tysk tjej har kommit hit o på åtta dagar måste jag lära henne allt jag kan om

Nybliven 22åring
tisdag 14 juli 2009 - Waterford, County Waterford, Irland

Grattis grattis säger jag till mig själv idag :) Jag undrar dock vart mitt liv har tagit vägen. 22 år!! Nyheter härifrån då. 27 augusti blir jag studerande på nytt. Jag har börjat få gäster i mitt lilla hus. Varav en är en liten näbbmus som jag försöker få att flytta ut igen. Jag

Underbara Blackwater..
söndag 5 juli 2009 - Waterford, County Waterford, Irland

Så bra som Umer har det nu har hon nog inte haft det innan. Hur underbart kan allt bli? Varför måste sommaren ta slut..? Calle, du kan inte fatta hur mycket du har påverkat mig o hur mycket du har med allt detta att göra. Haha, jag är skyldig dig :) Kärlek till er alla från en Umer som

Bilder
lördag 13 juni 2009 - Waterford, County Waterford, Irland

Mamma o pappa har varit på besök. René har åkt hem o Tom har kommit. Oliver kom o försvann o Daniel har kommit tillbaka. Här kommer lite bilder :)

Turistig minisemester med Caroline
onsdag 20 maj 2009 - Scrahane, County Kerry, Irland

Hej Hopp! En liten uppdatering av mitt liv kan ni väl vara värda! Förra veckan var Caroline här på besök. Det blev en minisemester till Killarney som var så underbart vackert! Cyklade i nästa sju timmar, upp o ner för backar. Kondisen har blivit bättre sen jag kom hit, o lite armmuskler

All by my self..
onsdag 15 april 2009 - Waterford, County Waterford, Irland

Hej! Känns som att det kan va på tiden för en liten uppdatering kanske? Känner mig hemsk som aldrig skriver här men.. så är det. Känns som att det inte har änt speciellt mycket men när jag tänker efter har det det ändå. På grund av världsekonomin går detta stället inte väldigt

Tankeställare..
lördag 7 mars 2009 - Waterford, County Waterford, Irland

..jag är skitdålig på att höra av mig till alla er där hemma. Jag vet det o mår dåligt av det. Förlåt! I förrgår va Sebastian, Daniel o jag med om en bilolycka. Vi va på väg till ett ställe vid floden där Glenda har en liten stuga för att rasta deras tre hundar, som också var med

Alla hjärtans-dag
lördag 14 februari 2009 - Waterford, County Waterford, Irland

Idag är det alla hjärtans-dag. Kul för någr kanske, själv har jag inte märkt ngn skillnad. Hoppas ni har blivit ompysslade :) Sen sist jag skrev har det hänt ganska mycket. Jag har kommit fram till att jag blev lurad när Paul the Plumber sa att det finns massor av vargar på Irland som

Gröna kullar Röda krogar Gråa himlar Svarta öl

84 Bilder 4 Besökta platser 15 Dagböcker Till resan