backpacking Asia

söndag 18 januari 2009 - fredag 5 juni 2009

Jag,Karro,Lovisa,Lisa och Malin ska dra en rejäl trip runt i asien..inte nog med att vi är redan 5 så kommer fler att tillkomma under resans gång bl.a syrran... ¨ska försöka se o uppleva så mycket som möjligt under resans gång, som vara i 4,5 månader i utgångspunkt.. hoppas på ett riktigt äventyr!

Tack och hej!
torsdag 4 juni 2009 - New Delhi, Delhi, Indien

Sista timmarna av den har resan nu! kanns trakigt men anda skont att fa komma hem och fa lite rutin pa livet! har varit en helt otrolig resa! och vi har haft sa kul som jag nog aldrig mer kommer att ha i hela mitt liv!!:) hoppas men tror inte! haha Sa det blir lulea hela sommaren for mig, eller

bye varanasi
måndag 1 juni 2009 - Varanasi, Uttar Pradesh, Indien

Nu har vi var sista dag har i varanasi, ska bli skont at fa komma till delhi och utratta det sista(shopping) och sen flyga hemat! Varanasi var en cool upplevelse, allt har ar valdigt religiost! ganges var inte sa skitig som jag trodde med nar man ser en dod ko flyta forbi och doda kroppar som

Love India!
tisdag 26 maj 2009 - Jaipur, Rajasthan, Indien

varmt,soligt och billiga sjalar! Jag alskar fan indien, sa underbart! Vi at varldens storsta maltid idag, med flera olika ratter, ris och naan brod...a la 50 kr totalt!!!! helt sjukt! Vi har hittat shoppingparadiset i jaipur,och ska tillbringa hela dagen imorgon innan vi aker till varanasi till

tusen och en natt
söndag 24 maj 2009 - Jaipur, Rajasthan, Indien

Tjoohej! Nu har vi lamnat andrea och albin bakom oss, sa var vi bara 4 bruds igen! kanns skont men anda trakigt! blir ju lite smidigare nu nar vi ska resa sa mycket! Igar var i och sag taj mahal, helt otroligt!!! tog massa massa bilder!! hade en guidad tur dar uppe som berattade allt om hela

Filmstjarna..NOT!
tisdag 19 maj 2009 - Bombay, Maharashtra, Indien

HAHA! igar blev vi da erbjudna igen att vara med i en bollywood film, och lyckan var stor nar det visade sig att inspelningen bara var 30 min bort och att man fick 1000 rupis for det:D sa vi har tillbringat dagen pa en strand i 12 timmar!! lekte lite statister och badade, fick all mat