174 dagar

onsdag 28 oktober 2009 - måndag 19 april 2010

Vår efterlängtade resa till Aussi där vi ska hälsa på vänner vi mött på vår förra resa och uppleva landet. Nya Zeeland där vi ska bila oss runt i 5 veckor och uppleva dess natur. Indonesien, Malaysia och Thailand där ska vi ta det lugnt men självklart också uppleva nya äventyr !

Semester med familjen
fredag 2 april 2010 - Ko Tao, Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Nu har the big familia, 12 pax from Sweden varit här i två veckor. Det var bleka förväntansfulla ansikten vi stod och inväntade med en stor gul och blå skylt tidigt på morgonen på Bangkoks flygplats. Det var så underbart att se dom komma gående emot oss efter nästan fem månader ifrån

Bali
torsdag 25 februari 2010 - Bali, Indonesien

Hej nu var det väldigt länge sedan vi skrev. Vi avslutade sista veckan på Nya Zeeland med att ta det väldigt lugnt utmed ”solkusten” på den norra ön, vi solade och badade mest. Efter 5 veckor på Nya Zeeland är vi jätte nöjda och har sparat många fina minnen och med ringar på våra

Hej på er alla !
tisdag 9 februari 2010 - Christchurch, Canterbury, Nya Zeeland

Hej på er alla där hemma! Hoppas ni inte är allt för deppiga och trötta på snökaos och minusgrader! Hoppas våra äventyr smittar av sig och gör er lika glada som oss. Vi har det jätte bra och har hur kul som hellst. Sen vi skrev sist har vi...gjort en vandring på fyra timmar i Abel

Ett kort inlägg
söndag 24 januari 2010 - South Bay, Canterbury, Nya Zeeland

Här kommer förhoppningsvis ett litet urval på våra bilder från NZ. Här kan ni se snabba och korta uppdateringar på vad vi gör för er som inte har facebook: http://twitter.com/jonathandahlbak Puss och Kram

NZ ett riktigt aventyrs land!!
torsdag 21 januari 2010 - Franz Josef Glacier, West Coast, Nya Zeeland

Hej hej!! Nu har vi varit i detta underbara land i mer an en vecka och vi alskar det verkligen!! Naturen ar sa underbart vacker sa det gar inte beskriva, ska bli kul att visa er bilderna nar vi kommer hem. Det fungerar bra med att kora och bo i var lilla bil. Vagarna har gar verkligen som en