Usa-Wisconsin

onsdag 30 juni 2010 - söndag 15 augusti 2010

snart hemma igen
torsdag 12 augusti 2010 - Milwaukee, Wisconsin, USA

snart snart ar jag hemma igen. Tiden går så sjukt fort!!! Vad har jag gjort de senaste dagarna? Minns knappt, det var länge sedan jag skrev också. UrsÄkta :P Okej. Idag var jag på state fair. Vilket är en sjukt stor sak här. Det är som en festival (mat-festival enligt mig) och där finns

sitter har igen
söndag 1 augusti 2010 - Milwaukee, Wisconsin, USA

nu sitter jag har igen vid datorn. hehu. ar ganska trott och klockan ar snart tio har pa kvallen. Har hant en del dessa dagar. Yeppyepp. Men det viktigaste och storsta var nog att jag forst drog ivag och sov över hos min finska vän i hennes hostfamily. Jävlar viket amerikanskt hus. I källaren

ensamhet och skojj
torsdag 29 juli 2010 - Milwaukee, Wisconsin, USA

ar tillbaka från campet som jag kanske skrev? campet sög som sagt och jag är glad jag är tillbaka. Vi åkte och tittade på fyverkerier och jag vann en liter vodka. najs. dagen efter. Måndagen. så hände inte särskilt mycket egentligen. Jag var trött som fan. Tror nÅgot hände men jag har

camp vista
söndag 25 juli 2010 - Milwaukee, Wisconsin, USA

är hemma från campet nu. Skönt! Det var roligt på ett sätt och det var att jag lärde känna nya människor. Jag är mest lycklig över de finska tjejrna jag lärde känna! De är fantastiska. Och det är inte så långt till finland, fkatiskt! så dit ska jag börja flyga oftare! Vi lekte

tjat
söndag 18 juli 2010 - Milwaukee, Wisconsin, USA

okej, ibland måste man få klaga lite? Jag är sjukt trött på att alla ska vara i mitt fejs så fort jag gör något. Tioåriga barnbarnet är efter mig som en liten svans och det gör mig tokig. vad jag än gör så är hon där och ska göra samma sak. Sött? nej, jag orkar inte. nu står hon