Sweet Home Chicago

söndag 22 augusti 2010 - söndag 12 september 2010

En road trip Chicago-Niagara falls, Nashville, Memphis, Chicago.

Borta bäst men hemma bra
måndag 13 september 2010 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu är jag hemma här regnar det och jag längtar redan tillbaka till värmen - kram Kevin

Going home
söndag 12 september 2010 - Chicago, Illinois, USA

Vaknade med klar blå himmel, pappa gick iväg och köpte frukost sen syntes via nere på Ohio Beach precis nedanför hotellet. Badade lite sen blev det en sista tur på stan, lite till shopping, tillbaka till hotellet coh packade det sista. Ringde Valet parking killarna att nu var det dags att

en dag på museet
lördag 11 september 2010 - Chicago, Illinois, USA

Idag var pappa och jag på ChicagoChildrensmuseum och lekte nästan hela dagen, alla barn var jätte snälla och väntade på sin tur, inte alls samma trängsel som när vi var på Junibacken. Mamma var och handlade skor för $$$ och kläder för $$$, sen blev det en tur upp i Sears Tower numera

New York - Chicago 1-1 ??
fredag 10 september 2010 - Chicago, Illinois, USA

Lite sovmorgon sen beställde vi fram vår Valet parkerade bil för en färd till Chicago Zoo, där såg vi massor av djur, isbjörnar, giraffer, noshörningar, sälar, lejon, tigrar mm mm, efter ett par timmar var jag nöjd och vi åkte tillbaka till hotellet och parkerade bilen igen, eller

We are out of cigarets and we nearly run out of gas, but we sure are in Chicago
torsdag 9 september 2010 - Chicago, Illinois, USA

Upp med tuppen sen iväg med bilen mot Chicago som vi först passerade för ett sista outlet besök innan fullprisshopping i Chicago, mamma och pappa köpte en massa mer kläder till mig, gälde att utnyttja alla rabattkuponger som vi fått vid tidigare besök, fick köpa 2 x-tra resväskor för