hey mate

fredag 14 januari 2011 - torsdag 10 maj 2012

Efter 1 år i Oslo (igen) så blir jag ju såklart rastlös, thailand var tydligen inte nog för mig, allt för kort och allt för länge sen nu..så det är väl bara att spara lite pengar och packa ryggsäcken? precis vad jag ska göra! Såå Australien tänkte jag:) Blir en jobb-sol-språk-fest-äventyrs resa som jag ska göra på tu-man-hand med mig själv, som det ser ut just nu iaf! Blir en start i sydney och ett slut..? vi får se helt enkelt:)

hakona matata
torsdag 19 april 2012 - Pakse, Champasack, Laos

tillbaka i pakse igen efter 5 dagar ute pa don det(4000 islands) otroligt skont och avkopplande behovdes efter nagra dagar hetsresande genom vietnam:) har inte gjort mkt forutom lasa bocker, sola lite, flyta runt i mekong floden i en tube..mest aktiva jag gjorde var val att hyra cykel en dag:) har

flytt ryssarna
tisdag 10 april 2012 - Hội An, Quang Nam, Vietnam

spenderade 8 dagar i nha trang, underbar stad med fin strand och lite party men ryssarna holl pa att driva mig till vansinne! inget trevligt folk det dar, sa nu har jag flytt fran dom och ar i hoi an! anledningen till att jag stannade sa lange dar(trots ryssarna) var att jag blev sjuk i 5 dagar,

herregud!
fredag 30 mars 2012 - Phan Thiet, Vietnam

det ar verkligen 2 manader sen jag skrev sist! fy skams pa mig! ingen aning om varfor jag har varit sa slo, for mkt fritid kanske? har ju varit in och uppdaterat dom flesta staderna som jag har varit i sa... men jaa massor har hant sen sist! nastan allt for mkt sa ska forsoka dra det i kort het,

busybusybusy
tisdag 31 januari 2012 - Manilla, Metro Manila, Filippinerna

lamnade nz igar, lite trakigt men kande att jag var klar med kylan,fros hela tiden och konstant dar! mellanlandade i singapore, klibbigt och varmt det ar sa jag vill ha det:) dock inte 12 timmar pa singapores flygplats men det tog mig tillslut till manila! galen storstad det ar som flera stora

lazy days
tisdag 24 januari 2012 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

yepp ar lata dagar i nya zeeland:) kommer inte ihag vad jag skrev sist sa klart, men jag har varit nere på sodra on, i queenstown ett tag, gatt lite trekkar, vandrat runt, filisoferat och gick ut och firade min 24 ars dag,på riktigt! och om jag firade, hemma 5.30, for en sadan liten stad som