hakona matata
torsdag 19 april 2012 - Pakse, Champasack, Laos

tillbaka i pakse igen efter 5 dagar ute pa don det(4000 islands) otroligt skont och avkopplande behovdes efter nagra dagar hetsresande genom vietnam:) har inte gjort mkt forutom lasa bocker, sola lite, flyta runt i mekong floden i en tube..mest aktiva jag gjorde var val att hyra cykel en dag:) har

flytt ryssarna
tisdag 10 april 2012 - Hội An, Quang Nam, Vietnam

spenderade 8 dagar i nha trang, underbar stad med fin strand och lite party men ryssarna holl pa att driva mig till vansinne! inget trevligt folk det dar, sa nu har jag flytt fran dom och ar i hoi an! anledningen till att jag stannade sa lange dar(trots ryssarna) var att jag blev sjuk i 5 dagar,

herregud!
fredag 30 mars 2012 - Phan Thiet, Vietnam

det ar verkligen 2 manader sen jag skrev sist! fy skams pa mig! ingen aning om varfor jag har varit sa slo, for mkt fritid kanske? har ju varit in och uppdaterat dom flesta staderna som jag har varit i sa... men jaa massor har hant sen sist! nastan allt for mkt sa ska forsoka dra det i kort het,

busybusybusy
tisdag 31 januari 2012 - Manilla, Metro Manila, Filippinerna

lamnade nz igar, lite trakigt men kande att jag var klar med kylan,fros hela tiden och konstant dar! mellanlandade i singapore, klibbigt och varmt det ar sa jag vill ha det:) dock inte 12 timmar pa singapores flygplats men det tog mig tillslut till manila! galen storstad det ar som flera stora

lazy days
tisdag 24 januari 2012 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

yepp ar lata dagar i nya zeeland:) kommer inte ihag vad jag skrev sist sa klart, men jag har varit nere på sodra on, i queenstown ett tag, gatt lite trekkar, vandrat runt, filisoferat och gick ut och firade min 24 ars dag,på riktigt! och om jag firade, hemma 5.30, for en sadan liten stad som

nya hav landet
måndag 16 januari 2012 - Dunedin, Otago, Nya Zeeland

yepp har lamnat mitt alskade australien bakom mig nu ochhar akt sa langt bort fran sverige som man kan komma, 12 timmars tidskilland till nya zealand! underbart gront och bergigt har nere pa sodra on, det ar kallt inte minus grader men 18+ kanns som en ra host dag! hemskt jag ar inte van vid

bye australia
torsdag 12 januari 2012 - Brisbane, Queensland, Australien

sista dagen i australia spenderas i brisbane imorgon vantar nz och christchurch! ikvall ga ut och fira skulle jag tro:) lots of love

merry christmas!
torsdag 22 december 2011 - Cloncurry, Queensland, Australien

sag nu att det var en manad sen jag uppdaterade min dagbok,lite for lange kanske men har haft fullt upp har borta, mesta dels jobb men lite nojen ocksa..och tyvarr sa finns det inte sa mkt att beratta:/ livet har liksom bara rullat pa har i cloncurry,och tydligen sa ar det jul snart? kan inte

det ar varmt
lördag 19 november 2011 - Cloncurry, Queensland, Australien

jaa var slutade jag sist..nar jag ar pa torra land igen..hmm whitsunday var otroligt vackert, segligen sjukt kul dock pa grund av de som jobbade pa baten inte gruppen! gruppen var otroligt TRAKIG! fy fanken sagr jag bara. man borde fa vara portad fran sanna turer om man inte kan slappa till och ha

on the road again
torsdag 10 november 2011 - Airlie Beach, Queensland, Australien

jaaa lamnat mt coolon bakom mig nu, avslutningen med melbourne cup var grymt!! valdigt mkt att gora men samtidig valdigt kul, antligen lite action som jag hade vantat! akte torsdag morgon till bowen, fixade haret, hangde hos katies svarforaldrar ett tag, gick pa simskola med hennes unge chelsea