RoadTrip To Nyköping

lördag 20 november 2010 - söndag 21 november 2010

Det börjar med att vi vaknar och tar en kopp kaffe för att sedan hämta Kerstin och Roger. Sedan så åker vi ner till Slagsta och tar färjan över till fastlandet för vidare tripp ner mot Södersälje och mot Nyköping.

Va e väl en bal på slottet...suck !
söndag 21 november 2010 - Ekerö Ö, Stockholms län, Sverige

Swoooschh !!! - va va de ? - En helgövernattning i Nyköping ! - Oj, redan slut...kan man få en till ? - Nope, sorry !! he he he Så kändes det nästan. Vi kom fram inrättade oss på Hotellet, gjorde stan, satt och groggade lite på rummet, gick ut på Café/Hamnkrog, käkade nattbuffé på

Senast aktiv - från Ekerö Ö, Stockholms län, Sverige
Framme i Nyköping sedan några timmar!
lördag 20 november 2010 - Ekerö Ö, Stockholms län, Sverige

Nu har vi landat och gjort stan....(som Madickens lillasyster sade) Det va fasligt va det gick fort !! Men vi har hittat lite smultronställen och varit på ett mysigt café, samt inrättat oss på Hotellet.....Nu får vi se vad som händer ikväll , men groggarna, Spotify, Skumtomtar och

To Nyköping and Back !
lördag 20 november 2010 - Ekerö Ö, Stockholms län, Sverige