Thailand, Hong Kong 2010-2011

måndag 27 december 2010 - lördag 15 januari 2011

Borta bra men hemma bäst :D
fredag 14 januari 2011 - Bangkok, Thailand

I förgår kväll tog Eva och jag så kallat "fish massage" Gick ut på att vi skulle stoppa fötterna i stora tankar med småfisk som kom fram och började äta på fötterna (typ död hud och celler) Nog en av dom äckligaste sakerna jag gjort. Igår Var vi och tittade på en Buddha helt gjort

Back in Bankok
onsdag 12 januari 2011 - Bangkok, Thailand

Igar tillbringade vi var sista dag i Hong Kong. Vi var forst och lamnade vara vaskor som blev skickade till flygplatsen. Efter det akte vi till marknaden och jag kopte en troja med HELA snoobem familjen pa '-' Efter det akte vi till ett cafe dar vi traffadde Asa och Erik en sista gang efter det

Scool, Peak, Friend
måndag 10 januari 2011 - Hongkong, Hongkong

Sovmorgon! Äntligen! När vi vaknade hadde Ebba och Erik redan draggit till skolan "Hong Kong academy scool". Vi gick upp tog lite frukost. Efter det hadde vi väll rätt tråkigt tils det var dags att åka ;) Skolan såg ut som en helt vanlig fyrkantig gul lägenhetsbyggnad. Vi "Chekade" in och

Hongkong in sunlight
söndag 9 januari 2011 - Bang Saphan, Prachuap Khirikhan, Thailand

i förgår kom vi fram till Hong Kóng, Tog tåget till centrala HK där vi tog taxi till Manhattan (deras hus) åkte upp hälsade och sedan började vi med maten och efter en stund kom Fredrik hem. Igår tittade jag på Eriks fotbollsmatch och dom förlorade med 2-0 därefter åkte vi till en

Kort o gott
fredag 7 januari 2011 - Bangkok, Thailand

Igår åkte vi buss i stort sett hela dagen! och efter det var vi framme i Bankok, tog en taxi till hotellet "New siam 2" som vi bott på några gånger förut på. Därifrån har vi nära till den stora gatan "Kohsan road". Vi gick ut och åt på kvällen, Mamma och jag tog fotmasagge och jag