Armenia & Georgia

söndag 10 juli 2011 - fredag 12 augusti 2011

Contrasten in Georgie
tisdag 9 augusti 2011 - Batumi, Georgia, USA

Dag allemaal, Hoe gaat het met jullie? Ik ben ondertussen mijn laatste dagen in Georgie aan het doorbrengen. De laatste keer mailde ik vanuit Kutaisi. In de homestay waar ik was zat ook een groep locals die een training als sociaal assistent kwamen volgen. 's Avonds moest ik meedoen met de

Contrasten in Georgie
tisdag 9 augusti 2011 - Batumi, Georgia, USA

Hot in this country...
torsdag 4 augusti 2011 - Kutaisi, Georgia, USA

Dag allemaal!! Hoe gaat het met jullie? Is het weer al wat beter?... Ik stuur jullie graag wat zon want hier is het anders warm genoeg (40 graden). Gisteren bewolkt en regen, vandaag half bewolkt... ik ben superblij want ik trok het niet meer... Na Sighnaghi ben ik nog samen met Roberta naar

The Georgia experience...
söndag 31 juli 2011 - Stepantsminda, Georgia, USA

Dag allemaal, Hoe gaat het met jullie? Ik hoor dat het weer slecht is en dat is natuurlijk altijd spijtig tijdens de zomer. Hier is het dan weer veel te warm en dat is ook niet alles se... Ik ben ondertussen al bijna een week in Georgie. Dinsdag was ik van Stepanavan in Armenie naar Tbilisi

Armeense gastvrijheid ...
söndag 24 juli 2011 - Stepanavan, Lorri, Armenien

Dag allemaal, Hoe is het in Belgie? Hier alles prima. Ik ben nu in Stepanavan in het noorden van Armenie. Dit zal mijn laatste stop zijn hier. Dinsdag vertrek ik naar Georgie. De laatste dagen waren weer een toonbeeld van gastvrijheid. In Gyumri werd ik door Arthur (Dexia man) en zijn familie