Flippilinerna, here we come!

onsdag 19 oktober 2011 - onsdag 2 november 2011

Hipp hurra för mig!
fredag 28 oktober 2011 - Puerto Galera, MIMAROPA, Filippinerna

Hej alla vänner! Nu har vi underlåtit att skriva i dagboken i en hel vecka. Det är iofs inte avsiktligt; den utlovade uppkopplingen är under all kritik. Men den som väntar på något gott väntar alltid för länge. Typ. Först; vi har det bra. Alldeles förbannat bra till och med :) Gruppen

Mer info hittar ni här...
fredag 28 oktober 2011 - Puerto Galera, MIMAROPA, Filippinerna

Om ni vill läsa mer och se andra bilder kan ni gå in på vår Fremdenführers blogg: http://www.uwphotos-soriano.blogspot.com/

Medlemmar i den populära gruppen Hash run Harriers!
lördag 22 oktober 2011 - Storm Security, Vendelsö, Stockholms län, Sverige

En ny dag randades och vi var uppe med tuppen. Eller åtminstone före sju. En god frukost med nystekt omelett och konstnärligt uppskuren mango gjorde det lite lättare att vakna. Åtminstone för vissa av oss. Andra (som inte bor i vårt rum) kom hem ett par timmar efter oss igår kväll och

Lång resa men värt besväret!
fredag 21 oktober 2011 - Puerto Galera, MIMAROPA, Filippinerna

Man skulle kunna tycka att 27 timmar är en liten del av livet, men när flygplanet skakar, folk skriker och flygkaptenen beslutsamt säger "crew be seated" med arg röst, känns det som en rätt stor del. En ynka kvart känns som ett ljusår och till och med modiga, orädda människor som yours