Hemma igen
måndag 21 november 2011 - Stocksund, Stockholms län, Sverige

Så kom jag hem igen. Två timmar försenad och utan bagage, men borta bra och hemma bäst....

Tillbaka i Lima

Inkas huvudstad

Machu Picchu
tisdag 15 november 2011 - Aguas Calientes, Peru

Regn och Åska, solsken och trappsteg.....

Utflykt till Ballesta och Paracas
lördag 12 november 2011 - Paracas, Ica, Peru

Under turen flyger Peru Pelikaner omkring runt oss. HÄrlig bÅttur med fÅgelskÅdning. Lunch med gatumusikanter och en vilsam eftermiddag.

Idag styr vi mot Nazca.
fredag 11 november 2011 - Breña, Lima Region, Peru

Efter 3,5 tim kom vi till Paracas. Strax innan Paracas finns flyget som tar oss till Nazcalinjerna. Flygturen var en upplevelse, och piloten imponerade med sitt mod.

Lima, Peru
torsdag 10 november 2011 - Stocksund, Stockholms län, Sverige

Tjena hej, Imorse var himlen fylld av svart dis och luften sval. Stadsrundturen skulle just starta och jag var redo. San Franciskaner kyrkan med katakomber och allt, det visade sig vara en eventuell utpost om Il Papa inte skulle klara den katolska krisen under 1600-talet.Sedan lite shopping och