Charlies Thailandsresa

måndag 5 december 2011 - söndag 19 februari 2012

Långsemester med Mamma, Malin Öberg & Pappa, Stefan hansson i Thailand. Resmål Koh Phayam 2011-12-06 - 2011-12-27, Koh Chang 2011-12-28 - 2012-02-16 samt Bankok 2012-02-16 - 2012-02-19.

Hem ljuva hem...
söndag 19 februari 2012 - Värmdö NV, Stockholms län, Sverige

Hej alla nära och kära! Nu är vi hemma i huset på Värmdö igen efter en minst sagt stressig hemresa. Igår vaknade vi till ytterligare en monsunregndag. Vi passade på att shoppa det sista innan hemfärden. Innan vi blev hämtade så gick jag, mamma och pappa runt och sade hej då till alla

Sista kvällen i Thailand
fredag 17 februari 2012 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Nu har den kommit, sista kvällen i Thailand alltså. Vi har precis kommit hem från en middag i White Sand där vi var med Jack, Max och Co samt deras farmor med sin Bosse. Det var nära att vi inte kom dit eftersom det sedan lunch formligen har ööööst ner regn och blåst så att det var läge

Slutet nära...
torsdag 16 februari 2012 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

God dag! Idag har det varit en lugn dag, speciellt för min pappa som kom hem vid 05:30 efter att ha varit på en bar med Max & Jacks pappa samt Wilmas pappa och tittat på fotboll mellan Milan och Arsenal. Mamma och jag gick till frukost och sedermera till poolen. Pappa anslöt först vid 11

Vi blir kvar på ön
onsdag 15 februari 2012 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Hello Idag blir det ett tidigt inlägg eftersom vi har planer för eftermiddagen och kvällen. Pappa är just nu på gymmet men när han kommer hem ska hela gänget åka till en stor marknad som slagit upp inte allt för långt från där vi bor. Vi hoppas på att hitta lite bra presenter och

Premiär i vattenruschkana
tisdag 14 februari 2012 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Grattis på Alla hjärtans dag och grattis till min kompis Wilma som fyller ett år idag! Strax innan lunch sladdade vi med Jack, Max och Co till Sea View Resort och Wilmas familj. Vi åt lunch på deras hotells terrass som ligger på ett berg och har värsta utsikten över havet nedanför. Efter