Skolgång på Koh Lanta

måndag 6 februari 2012 - torsdag 10 maj 2012

Slut för den här gången!
torsdag 10 maj 2012 - Täby, Stockholms län, Sverige

Suck och stön, nu är det slut och man ska hem till kalla Sverige igen. Men vad hände när vi landade på svensk mark igen och åkte genom Vallatorp och kom fram till "the Hills", det var ju strålande solsken, varmt och mysigt. Alicia slet fram cykeln och stack iväg, och Felix drog på sig sina

Så osvenskt av mig!
onsdag 2 maj 2012 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Bli inte oroliga nu när jag plötsligt hittat datorn igen och skriver :-) Jag kom ju på att jag inte har gjort några väderrapporter och det gör ju alla svenskar. När vi kom ner i februari var vädret mycket bra, skönt varmt och härligt i vattnet. Dock var det en del rejäla åskväder och

Semester mode...
söndag 29 april 2012 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Japp, nu är det nedräkning, 1 v kvar på ön sedan Bangkok ett par dagar sen bär det av hemåt. Iom detta så är det fritt fram att dricka öl varje dag tills dess, skippa träningen helt och hållet och bara slöa på stranden hela dagarna, det är ju trots allt semester mode man går in i nu.

Senast aktiv - från Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand
Nu är det dags för semesterkänsla :-)
tisdag 24 april 2012 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Länge sen sist...vi är för dåliga på att göra inlägg. Jag får skylla på som Lasse skrev om sist att vi har så mycket att göra så vi inte hinner med. Nu är det bara drygt 2 veckor kvar tills vi kommer hem. Känns jättekonstigt! Innan vi åkte pratade vi om att vi skulle vara borta

Slut på semestern...
måndag 26 mars 2012 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hej på Er alla glada! Hoppas snön är borta och den härliga vårsolen skiner på er. Kul att vara i Thailand igen, med det sköna vädret, varma vattnet,den kalla ölen, den oftast goda maten, och de vänliga människorna runtomkring. Nu har jag varit här i drygt en månad och jag är helt