Domikanska

torsdag 13 mars 2014 - fredag 28 mars 2014

Torsdag, hemresa

Så gott folk. Resan närmar sig sitt slut. Bussen går om en o en halv timme. Lite tragiskt att lämna paradiset, men allt har ett slut. Igår var vi på stranden i centrala Cabarete. Typ varmaste dagen! KASIA köpte larimarsmycke. Larimar e en ljusblå halvädelstenar som bara finns här. På

Tisdag

Hej go vänner. Märkte just att vi tydligen behöver skriva var vi är för varje inlägg. Skumt. Men ni förstår nog att vi inte cruisar mellan hallsta o Karibien varje dag. Nog om detta. Nytt på resefronten: Vi åkte på utflykt igår till ocean world. Hämtade med nåt mellanting mellan

Lördag
lördag 22 mars 2014 - Norrtälje N, Stockholms län, Sverige

Hej go vänner. Vet att det var ett tag sen vi uppdaterade oss, men det har inte hänt så mycket. I torsdags lämnade vi faktiskt hotellet o gick längs stranden till centrala Cabarete. Enda skillnaden var att solstolarna kostade att hyra. 100 pesos per styck vilket är 16 kronor. Inte farligt.

Tisdag

Hej govänner. Inte så mycket nytt som händer här. Lite nya svenska barnfamiljer som dök upp igår. O stranden börjar bli ett skyttegravskrig mellan oss o försäljarna. Rätt oförargligt i början, men som vanligt nöjer dom sig inte med ett nej, utan ska prompt ha ett matberedare later. Nu

Måndag
måndag 17 mars 2014 - Norrtälje N, Stockholms län, Sverige

Hej alla. Söndagen började som vanligt med väckning kl 5. Vänta på frukost vid 7 o sen bada vid poolen. Tyvärr halv storm,mulet o regn till o från. Efter lunch o siesta var det soligt o ner till stranden. Helt vansinnigt många kite-surfare. Säkert 100 drakar. Hittade kropps-surfarbräda o