fromNYtoDubai

måndag 28 december 2015 - torsdag 10 mars 2016

Tyckte det va dags för den där obligatoriska jordenruntresan nu. Tar med mig min danska vän Maria och drar till New York först för att fira nyår, sen Hawaii, Vietnam, Bali och avslutar med 4 dagar i Dubai! It's gonna be awesome!

Hemma
fredag 11 mars 2016 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Hemma i Sverige nu då... har tyvärr inte kunnat lägga upp något under de 4 dagarna i Dubai heller så tänkte försöka mig på en sammanfattning nu. Efter att vi lämnat Nusa Lembongan utanför Bali åkte vi till Seminyak som ligger på västra sidan av Bali. Där bodde vi i 3 nätter. Helt

I love Bali
måndag 29 februari 2016 - Nusa Lembongan, Bali, Indonesien

Okey, nu ska vi se om denna fantastiska sida kan fungera...återstår att se! Vi har nu bara 10 dagar kvar på vår resa och den senaste tiden här på Bali har varit otroligt bra men vi har samtidigt haft lite tråkigheter på hemmafronten (för Marias del). Men efter en hel del fram o tillbaka

Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Bali (10e försöket att lägga upp detta inlägget)
fredag 19 februari 2016 - Ubud, Bali, Indonesien

Okej, nu gör jag sista försöket att lägga upp detta inlägget..(!) Jag hade höga förväntningar på detta Vietnam och har hört så mycket bra från många i min omgivning, att det ska vara så vackert och spännande land osv. Och visst på sina ställen är det vacker natur helt klart men

Dags att lämna Vietnam!
måndag 15 februari 2016 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

Okej, då är våra tre veckor i Vietnam över och vi ska vidare till Bali, sitter nu på flygplatsen med ett glas vin och längtar vidare! Vi har då tagit oss hela vägen ner till söder och Ho chi minh city/ Saigon. Kan ju börja med att säga att vi är båda positivt överraskar av denna

Resan söderut
onsdag 3 februari 2016 - Hội An, Quang Nam, Vietnam

Hello:) Måste säga att det är kul att se att mellan 25-30 personer har läst mina inlägg ibland! Kan dock inte låta bli att bli lite nyfiken på vem alla dessa människor är..;) Nu har vi iaf påbörjat resan söderut och befinner oss just nu i Hoi An som ligger ca i mitten av landet. Vi