Thailand 2016

tisdag 1 november 2016 - fredag 18 november 2016

Tänkte visa min underbara mor och systerdotter det land som står mig varmt om hjärtat. Jag blir reseguiden och mina planer är att vi kommer besöka Phuket, Phi Phi, Koh Lanta och sist spendera våra sista dagar och pengar i Bangkok

Lyx hotell
onsdag 16 november 2016 - Bangkok, Thailand

Då var vi framme i Bangkok och ska spendera våra sista dagar här innan  det är dags att dra hem till Sverige. Hotellet jag lyckats boka var väldigt lyxigt har aldrig bott så här fint. Idag har vi spenderat dagen vid poolen och tagit vara på soltimmarna. Så skönt har det varit bara

Lata dagar på Koh lanta
fredag 11 november 2016 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Nu har vi anlänt till Koh lanat. Vi lämnade Phi phi som har leverart bra väder alla dagar regn på nätterna. Sista natten var skräck natt jag vakna av att något var på dörren och skrapa och krafsa. Det sluta inte heller höll på jättelänge tills jag gick upp och banka på dörren. Sen

Big buddha
söndag 6 november 2016 - Karon, Phuket, Thailand

Idag blev det att besöka big buddha så efter frukosten så tog vi en tuk tuk och hoppa iväg på en brant väg uppför buddha. Flera gånger trodde vi att vi skulle få gå ut och putta på men vi kom upp till big buddha. Vädret var sisådär men lite blå himmel fick vi se . Efter vår

Senast aktiv - från Sverige
Sova hur mycket som helst
fredag 4 november 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Ja torsdagen bjöd på kanonväder på dagen och spöregn på kvällskvisten med sjuktmycket blixtrar.Torsdagen börja med att vi vakna och va så sjukt trötta vi alla kände att vi kunde nog sova några timmar till, men samtidigt ville vi ju njuta av det fina vädret. Så vi hoppa upp ur sängar

10 h utan mat
torsdag 3 november 2016 - Phuket, Thailand

Jag gårdagen flyg resa var den sjukaste jag någonsin vart med om allt flöt på med incheckning och boarding men när vi hade lyft och det var dags för mat så fick vi ingen mat. Vi trodde att det var nog dem som hade special kost som fick mat. Våra magar började kurra högre men ingen mat kom