Los Angeles & San Francisco

torsdag 27 oktober 2016 - torsdag 3 november 2016

Flyg, stad, kylskåpsmagnet

Hemma
fredag 4 november 2016 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så nu är man hemma igen. Allt gick vägen på hemresan. Bussen till flygplatsen gick som smort. Gick snabbare än vad jag hade tänkt mig... trodde det skulle ta 60-90 min. Men Chauffören körde som en galning typ, så vi var ju där på 45 min. :) Snabb incheckning och sen inga direkta köer

Lugn och fin dag
onsdag 2 november 2016 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Igår vart det en promenad igen först och så lite frulle. Sen så var det dagen jag inte hade några direkt planer, så jag tänkte att jag skulle ta mig ner till down town igen och sagt så blev det och trava ner längs Hollywood Blv och till Tunnelbanan. Dock visste jagi nte riktigt vad jag

LA
tisdag 1 november 2016 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Som vanligt vaknade jag helt störd tid... tror klockan var strax efter kl. 1 på natten och så kunde man inte somna om. Men efter läst lite bok och så, vart det morgon. Så jag tog mig ut på en morgonpromenad. Gick till Runyon canyon park. Som är typ som en liten park.... i en ravin. så går

San Francisco
söndag 30 oktober 2016 - San Francisco, Kalifornien, USA

Så idag bär det ner till Los Angeles igen. Gissa, mitt flyg är försenat igen. Det är ju inte så överraskad direkt. Det verkar ju vara mitt signum på den här resan att flygen ska vara sena. Men men, det ska man väl överleva och jag har ju inte någon direkt bråska. Igår var jag ute på

Framme
fredag 28 oktober 2016 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Resan gick bra. Flyget vart sen från London. någon pilot som inte var i tid. Så vi blev en timme sen. Sen när vi kom fram till  Los Angeles, fick de inte upp dörren.  Så det tog typ 20 min extra.  Sen var det någon jävligaste kö till immegration, stod väl i kö i iaf. 1,5 timmar. Men