Thailand

torsdag 27 oktober 2016 - lördag 7 januari 2017

Jag kommer vara i Thailand 10 veckor med min familj. Jag kommer gå i svensk skola på Koh Lanta.

Femkamp
måndag 12 december 2016 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Hejidag har haft femkamp med familjen. Alla fick välja en gren var. Våra kompisar Olle och Bella var med. Vi började med min gren och det var att stå på händer under vattnet så länge som möjligt. Mammas gren var att man skulle kasta en boll i en ring som vi hade målat i sanden. Om man

skolutflykt
onsdag 7 december 2016 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

HejNu har äntligen solen kommit tillbaka. Senaste veckan har det bara regnat och regnat över nästan hela Thailand. Det har varit översvämnigar i vissa delar men inte här.Vi har varit på skolutflykt med några i våran klass och några i andra klasser. Vi åkte hem till en kvinna som heter

Egna saronger
måndag 5 december 2016 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Hejidag har vi gjort egna saronger jag och Liam. Jag gjorde en med hav, en strand, en sköldpadda på stranden, palmer och en sol. På sarongen hade jag ljusblå bakgrund, gul som sand, gröna palmer, gul sol och mörk blått hav och sköldpaddan blev i olika färger. Vi började med att vi gick

Förlåt för sen uppdatering
tisdag 29 november 2016 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Hej,Jag har inte kunnat skriva på ett tag för det har varit strul med inloggningen.Jag tränar thaiboxning ungefär 4 dagar i veckan på ett riktigt thaiboxningsgym och mina tränare är  proffs som tävlar i thaiboxning. Han som äger gymmet är gammal världsmästare.Jag och min kompis Wilma

Moppe turen
onsdag 23 november 2016 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Hej,idag har vi åkt moppe runt ön. Vi åkte först i en timme sen så stannade vi vid en resturang och tog något att dricka. Sen när vi var färdiga med det så ville Liam åka till Diamond Cliff det är ett ställe som har jättefin utsikt och bra strand så vi åkte dit. När vi kom fram så