Pacific Crest Trail

söndag 1 oktober 2017 - söndag 1 oktober 2017 Pacific Crest Trail

Jag vandrar, äter, sover och vandrar lite mer. Mexico till Canada på gissningsvis 150 dagar.

Nu blir det vandring igen! Appalachian trail!
söndag 11 juni 2017 - Tallahassee, Florida, USA

Hej igen.Alla som läste det förra inlägget har nog det här på känn, men jag har goda nyheter!Appalachian trail blir av, klubbat och klart. :)Elin och jag är på väg till USA:s östkust, Miami närmare bestämt. Det var från början en plan för att fördriva tiden tills vi kunde gå på

Senast aktiv - från Fernie, British Columbia, Kanada
Jaha, vad händer nu? 0 kvar. (?)
fredag 2 juni 2017 - Phoenix, Arizona, USA

Hej vännerna.Jag har inte skrivit på ett tag, förlåt. Först var vi i Tehachapi två dagar som tänkt, sen stannade vi två dagar till pga en storm, sen vandrade vi igen... och nu är jag i Phoenix. Är det inte märkligt hur livet är när man måste göra som naturen vill?Vi lämnade

Senast aktiv - från Fernie, British Columbia, Kanada
Tehachapi, med en viss fundersamhet om framtiden. 3367 kvar.
måndag 15 maj 2017 - Tehachapi, Kalifornien, USA

Heeej igen day-book!Vi är i Tehachapi, en större stad än vi är bortskämda med normalt, 13.000 invånare. Här finns en sportaffär, riktigt bra mataffär och något tjugotal restauranger.Sist jag uppdaterade var vi i Casa de Luna. Därifrån hade vi typ fem-sex dagar hit, promenaden till

Senast aktiv - från Fernie, British Columbia, Kanada
Ok gänget! Frågestund om PCT. 3509 kvar.
tisdag 9 maj 2017 - Green Valley, Kalifornien, USA

Hallååååååååå igen!Jag tänker såhär... kan ni inte ställa frågor?För om jag bara skriver, berättar och beskriver blir det ganska mycket samma. Vi är ju trots allt i en öken och går hela dagarna.Vad undrar ni? Är vi smutsiga? Vad skulle jag beskriva min armhåledoft som? Kommer

Hiker Heaven. 3548 kvar.
söndag 7 maj 2017 - Agua Dulce, Kalifornien, USA

Hej dagboken.Det är ett skelett som talar. Jag är inte död men jag väger 68kg.Jag började på 77, så det är nio kilo på 30 dagar. Eller 300g per dag om man så vill.Rätt stört egentligen.Vi har vandrat 454 miles och är i Hiker Heaven. Här bor Donna och Jeff Saufley. Och just nu ca 30