USA

tisdag 28 mars 2017 - onsdag 7 juni 2017

New York
onsdag 31 maj 2017 - New York, USA

Nu är jag i New York. Hit kom jag i måndags. Jag och min kompis Maggan bir i en lägenhet i Manhattan som vi fått låna av hennes kusin som är bortsrest. Jag var väldigt trött och iprincip det första jag gjorde när jag kom var att sova en timme. Efter det gick vi till mataffären och handla

I New Jersey och en resa till New York
måndag 22 maj 2017 - Piscataway Township, New Jersey, USA

Jag har inte skrivit på ett tag nu. Både för att jag har varit lat men också för att det inte hänt särskilt mycket. Piscataway New Jersey är inte en väldigt händelserik stad. Men något som jag var väldigt glad över va att jag fått köra för första gången i USA. Faster skickade mig

Älskar Miami
lördag 13 maj 2017 - Miami, Florida, USA

Jag älskar verkligen Miami och kommer vara ledsen på tisdag när jag måste lämna det. Men jag kommer definitivt tillbaka. Igår var inte lika eventfullt men det var också skönt. Vid lunch tid åkte vi till Bayside flr att åka på en båtresa som Chris bokat dagen innan. Den spelade musik

Fullt ös
torsdag 11 maj 2017 - Miami, Florida, USA

Igår var det stranden det första äventyret den dagen. Jag har saknat att bara ta det lungt i solen och simma i havet. Vattnet var varmt och skönt. Det kändes väldigt tropiskt med fiskar som simmade runt benen och stora fåglar som dök rakt ner i vattnet för att fånga dom. Inte riktigt som

Miami
tisdag 9 maj 2017 - Miami, Florida, USA

Igår åkte jag och farfar för att äta lunch innan jag skulle till flygplatsen. Det gick fort att flyga från Atlanta till Miami. Ungefär 1 och en halv timme dit.  När jag kom dit så var James kompis Chris där för att hämta upp mig och eftersom han är Chilenare också så ville han att