Lennon

lördag 17 mars 2018 - lördag 24 mars 2018 Lennon

Lennons matte åker bort 1 vecka och Lennon bor hos ställföreträdande matte Maria och hennes familj.

Staycation
fredag 23 mars 2018 - Solna, Stockholms län, Sverige

Lennons era är till ände och saknaden är stor, gänget minns de glada stunderna och talar om honom som om han lämnat oss, jag har tur som får kela med honom på jobbet men visst förstår jag resten av familjen, man hinner liksom vänja sig på en vecka att han är där. Man vaknar inte med en

Pussar mig till döds
torsdag 22 mars 2018 - Vaxholm, Stockholms län, Sverige

Lennons strategi03:12 Puss03:44 Puss04:23 Puss04:55 Puss, åh det funka hon går upp!Fin dag iaf, och en tidig start blir väl mest jobbig i em 🤭

Trötta men busiga
onsdag 21 mars 2018 - Djursholm, Danderyd, Stockholms län, Sverige

ställföreträdande matte är trött idag...

Surfer Sally och Butch Jones
tisdag 20 mars 2018 - Tenö Varv AB, Stockholms län, Sverige

Lite olika stilar har dessa två vänner men åh så kul man kan ha ändå. Båda är supersnälla och det är väl den gemensamma nämnaren. Idag gick vi den hala vägen runt, ställföreträdande matte hoa till och tjöt som en liten flicka vid varje felsteg men har man fyra ben så gör det ju

Lilla kajen
tisdag 20 mars 2018 - Vaxholm, Stockholms län, Sverige

Liten kort lunchprommis på lilla kajen eller vad den nu heter. Skridskobana skulle man kunna kalla den. Sol sol och mera sol, härligt men isigt kallt!