Staycation
fredag 23 mars 2018 - Solna, Stockholms län, Sverige

Lennons era är till ände och saknaden är stor, gänget minns de glada stunderna och talar om honom som om han lämnat oss, jag har tur som får kela med honom på jobbet men visst förstår jag resten av familjen, man hinner liksom vänja sig på en vecka att han är där. Man vaknar inte med en

Pussar mig till döds
torsdag 22 mars 2018 - Vaxholm, Stockholms län, Sverige

Lennons strategi03:12 Puss03:44 Puss04:23 Puss04:55 Puss, åh det funka hon går upp!Fin dag iaf, och en tidig start blir väl mest jobbig i em 🤭

Trötta men busiga
onsdag 21 mars 2018 - Djursholm, Danderyd, Stockholms län, Sverige

ställföreträdande matte är trött idag...

Surfer Sally och Butch Jones
tisdag 20 mars 2018 - Tenö Varv AB, Stockholms län, Sverige

Lite olika stilar har dessa två vänner men åh så kul man kan ha ändå. Båda är supersnälla och det är väl den gemensamma nämnaren. Idag gick vi den hala vägen runt, ställföreträdande matte hoa till och tjöt som en liten flicka vid varje felsteg men har man fyra ben så gör det ju

Lilla kajen
tisdag 20 mars 2018 - Vaxholm, Stockholms län, Sverige

Liten kort lunchprommis på lilla kajen eller vad den nu heter. Skridskobana skulle man kunna kalla den. Sol sol och mera sol, härligt men isigt kallt!

Köttfärssåsen fick godkänt
tisdag 20 mars 2018 - Djursholm, Danderyd, Stockholms län, Sverige

Lennon äter hellre än gärna, sug på den du. Ikväll var det köttfärssås och spagetti, fick godkänt vad nu det säger kommandes från en labrador, han äter inte skit, så lite säger det iaf. Mycket dragandes från båda när det ska bajsas, ska bli skönt att bli av med snövallarna och

Tenö
måndag 19 mars 2018 - Tenö Varv AB, Stockholms län, Sverige

Tenö har mycket att erbjuda. Vind, sol, vatten, skugga, vildsvin, rådjur, hackspettar mm. Idag möttes vi av rådjur som skäller, hundarna kom och ställde sig vid mina fötter, vilka mesar. Hackspetten låter som ett dött skepp på havets botten som vaggar sackta fram och tillbaka. Väntar på

Yatzy, Pantouf och tampen
måndag 19 mars 2018 - Tenö Varv AB, Stockholms län, Sverige

Oj oj oj, räddad av tampen, Yatzy och Pantouf gick och mucka med varandra och for runt trots koppel. De lugna ner sig och gick sedan på lina. Sen lekte Yatzy och Lennon med en pinne, Gud vad roligt det såg ut. Ta en bild sa Anneli. Jag hukar mig för att knäppa en bild och då smyger Pantouf

Zzzzzzzz
måndag 19 mars 2018 - Vaxholm, Stockholms län, Sverige

Vice VD sover på jobbet, hualien så tufft det är när man har mycket att göra, äta, springa, kissa, bajsa och så om igen. Lennon känner sig som en skållad råtta, så mycket har han att göra 😀

Får du ha den där???
måndag 19 mars 2018 - Djursholm, Danderyd, Stockholms län, Sverige

Lennon är helt till sig när vi kommer hem, lång dag idag, upp 5 och hem 20 men sen har han ju sovit mycket också iofs. I alla fall så drar han som en avlöning genom huset och hälsar på alla, han missar Alfons som gömt sig i sin håla. Lennon sniffar runt dörrarna till hålan så jag