Road trip USA

måndag 14 maj 2018 - tisdag 29 maj 2018 Road trip USA

En road trip på 16 dagar

Mot flygplatsen
måndag 28 maj 2018 - Atlanta, Georgia, USA

Vaknar tidigt men har sovit bra.Dax att Flyga hemmåt, blir många timmar innan vi är hemma.Hinner med en liten rundtripp runt stan innan vi ska lämna hyrbilen.Atlanta är en stor stad å jättefin, 6 filig motorväg.Går bra att lämna bilen, åker tåg på flygplatsen till incheckningen.Checkar

Resans slut
söndag 27 maj 2018 - Atlanta, Georgia, USA

Då börjar resans slut.Åker tidigt mot Atlanta, blir många pauser.Ett är ett fint info ställe där vi får fin information om vad som finns att se i Atlanta.Kommer fram till hotellet, jättefint.Lämnar bilen å går till akvariet, världens största.Fanns massor att titta på, blir där

Lämnar paradiset
lördag 26 maj 2018 - Montgomery, Alabama, USA

Då lämnar vi paradiset, lite ledsamt. Ger oss iväg mot Montgomery.Fina vägar lagom trafik men märks ätt det är helg, mycket mötande trafik som ska ner till kusten.Montgomery visar sig vara en hyffsat stor stad.Vi bor lite i utkanten, men gör inget är bara ett sovstopp på vägen.  Vi

Bara njuta
fredag 25 maj 2018 - Pensacola Beach, Florida, USA

Idag bara njuter vi.Efter frukost gick vi ner å badade i havet.Helt underbart vill jag lova, jättevågor.Låg å solade en stund sen  la  vi oss vid poolen, inte kul med sand överallt även om det var den finaste sand jag kännt  nångång.Jättevarmt så vi får ta det lite lugnt,har ju

On the road again
torsdag 24 maj 2018 - Pensacola Beach, Florida, USA

Då har vi gett oss iväg från New Orleans.Färden går mot Pensacola Beach.Lite virr varrigt att ta sig ut från New Orleans.Fina vägar lagom trafik.Stannar å köper mackor å lite sprit 😊Närmar oss Pensacola, se underbart ut.Kommer fram till hotellet, precis vid stranden.Jättefint stort