En vecka med bråk?

lördag 2 juni 2018 - söndag 10 juni 2018 En vecka med bråk?

Fem på äventyr med bil till Berlin och Gdansk. Sixten fick dock stanna hemma.

Polens ST Tropez visar bästa sidan
lördag 9 juni 2018 - Sopot, Pommern, Polen

Fredagen avnjöts på Sopots sköna strand med stekande sol och årets premiärdopp i Östersjön. Vi lapade sol å spelade boll till grannarnas förtret som log...och kasta tillbaka den felriktade sparken. Varmt å kul var det iaf!Sista kvällen hade Gandalf grå bokat trendrestarangen Vino Cheb

Vodka tour - well (done)
fredag 8 juni 2018 - Gdańsk, Pommern, Polen

Sitter nu med en kaffe på balkongen efter gårdagens vodka tour med kvinnliga guiden Ola (hon hette så). Volleybollstjärna som sadlat om till guide mellan studierna. Hon studerade psykologi och man kan anta att hon tränade lite på oss i beteendevetenskap....Tidigare hade vi tagit oss på

Oleg från St Petersberg/Gbg/Berlin
tisdag 5 juni 2018 - Berlin, Tyskland

Igår måndag var det bokad Berlin on bike tour med Oleg. En privat guide som visade sig kunna svenska. Han var en världsmedborgare som röstade på die Grune (eller?) och gillade inte Putin (även om alla hans ryska vänner älskar ledaren där, medgav han motvilligt).Vi åker S Bahn (smidig

Reisen - nicht rasen
söndag 3 juni 2018 - Berlin, Tyskland

Hann bli lite irritation innan vi ens lämnat garageuppfarten hemma, men lugnt med bråk sedan dess.Efter en 9-timmars resa till Ystad (inkl några stopp för fika resp middag på Burger King) äntrade vi färjan mot Polen.Fyra öl och en cider (filmtitel?!) för 140 spänn! Fantastiskt! Ungdomarna