Hong Kong och Brighton

lördag 2 februari 2019 - söndag 10 februari 2019

Hong Kong, First Class, Brighton

Brighton/hemma.
torsdag 14 mars 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu är jag hemmao och vardagen har börjat igen. Ska väl summera sista delen av resan också. Så efter jag landat in i london och tar mig till hotellet. Hade bokat in mig på Ibis Style Heathrow. Jag har bott där förut, några gånger och det har varit ett bra hotell, som ligger bra till, när

Dags att flyga
torsdag 7 mars 2019 - Hongkong, Hongkong

Så nu har jag kommit ut till flygplatsen.  Sitter i First Class loungen, med ett glas champange. Kan nog inte bli bättre. Ska väl ta något och äta, innan det blir dags och flyga...

Flyga First Class
torsdag 7 mars 2019 - London, England, Storbritannien

Ja nu är jag egentligen påväg hemåt. Men ska väl sammanfatta mina sista dagar. Vi börjar väl med resan från Hong Kong, det är ju den stora grejen på hela den här resan. Sagt, jag  vaknar och fixar mig och checkar ut och tar mig ut till flygplatsen med tunnelbana och flygtåget. Riktigt

Shoppingdag
onsdag 6 mars 2019 - Hongkong, Hongkong

Eftersom vädret inte var det bästa i dag, så beslöt jag mig att åka ut till ett outlet och kolla. Varit där engång tidigare. Priserna är väl inte super bra. Men ibland kan man hitta något som är ok iaf. Så spenderande några timmar där. När jag kom tillbaka till hotellet så fanns

Hong Kong
tisdag 5 mars 2019 - Hongkong, Hongkong

Så var man framme i Hong Kong igen. Resan hit gick bra. Ingen större upplevelse. Så det var ju skönt det. :) Kom fram igår eftermiddag, som plannerat. Den här gången bor jag ju på Hong Kong ön, och det är lite nya områden för mig. Men gick smidigt och ta sig till hotellet och sen tog