Påväg hem
fredag 4 oktober 2019 - London, England, Storbritannien

Sista dagen i Edinburgh var jag till Royal Yacht Britannia,  som är en äldre båt, som seglat runt kungligheterna.  Hon togs väl urbruk -97 tror jag det var. Nu så är hon ett museum som man kan gå runt och kolla på. Var väldigt trevligt och intressant,  kan rekommenderas om man svänger

Edinburgh
onsdag 2 oktober 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Igår så när jag kom till hotellet,  efter sprungit runt kvarteret en liten sväng. Fick tillgång till rummet direkt, så skönt. Snabb vila och sen ut på stan och kolla. Upp till Edinburgh Slott och därifrån har man magnifik utsikt. Var trevligt och intressant och gå runt och kolla in. Så

London Heathrow
tisdag 1 oktober 2019 - London, England, Storbritannien

Åter igen har man bott en natt på Ibis hotel vid flygplatsen.  Säkert sagt det. Men ett trevligt hotell, med bra priser. Fick även en välkomstgåva på rummet. Blev överraskad, eftersom Ibis konceptet är lite åt lågpris hållet. Flyg resan ner var väl en ok, flygning. Inget man hoppade

Resan fortsätter
måndag 30 september 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Så efter att varit hemma under helgen. Så är man åter på Arlanda. Väntar på mitt flyg som ska ta mig ner till London Heathrow.

Påväg hem
torsdag 26 september 2019 - Berlin, Tyskland

Så nu sitter jag i loungen på Berlin Tegel och väntar på mitt flyg hem. Resan upp till Berlin gick bra. Fick ju prova ett nytt bolag, Easyjet. Men funkade väldigt väl, faktiskt. I Berlin bodde jag på ett annat hotell och ett annan del av Berlin. Men funkade fint, även lite smått förvirrad

Rundtur på stan
onsdag 25 september 2019 - Budapest, Ungern

Igår visade Budapest sig från en bra sida. Fint väder typ 22 grader. Jag har promenerat runt. Först iväg till Millennium monumentet, blev en bra promenad. Sen tog jag tunnelbanan.. som är yttepytteliten, några stationer. Kaffe på Starbucks och sen upp till Citadella som är en fästing uppe

Budapest
tisdag 24 september 2019 - Budapest, Ungern

Resan ner gick som smort. Fick en hel rad för mig själv på flyget. Fast det var rätt fullt flyg. Så det var skönt. När jag anlänt till hotellet, vilade lite. Tog sen en promenad i närområdet.  Käkade lite och så. Idag blir det att trava runt lite på stan och kolla in. Förhoppningsvis

Arlanda
måndag 23 september 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Så nu sitter man på Arlanda och väntar på flyget ner till Budapest.  Än så länge har allt gått som smort.

Två kortare resor
torsdag 19 september 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Iof har det varit bokat och klart ett tag. Men nu börjar det närma sig semestern, ska bli skönt. På måndag blir det ner till Budapest några dagar plus en snabb övernattning i Berlin igen, detta enbart för att få in en extra hotellnatt. Sen är jag hemma över helgen. Måndagen där på,