Australien

torsdag 12 mars 2020 - torsdag 2 april 2020

Hemma igen
lördag 4 april 2020 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Lör 4/4Vi har verkligen sovit ut! Frukost på hotellets restaurang. Vi checkar ut vid 10,30. Skönt att kunna ta bagagevagnen från rummet till bagageinlämningen. Säkerhetskontrollen och vidare till Pontus in the air. Hummersoppa och kaffe hinner vi med innan vi behöver gå till gaten. Det är

Via Doha till Arlanda
fredag 3 april 2020 - Doha, Qatar

Fre 3/4Efter femton timmar i luften är vi i Doha. I Al Maha Lounge hittar vi en egen hörna. Plötsligt kommer ett meddelande till Björn om att flighten till London blir försenad. Vi kommer missa anslutningen hem! Björn går för att boka om till Arlanda. Vi kommer få vänta till lördag för

Bulli till Sydney flygplats
torsdag 2 april 2020 - Bulli, New South Wales, Australien

Tors 2/4 Hemresa 21,45Vi har gott om tid idag eftersom vi får vara kvar tills vi åker till flygplatsen. Det är fint väder så vi äter frukost ute på balkongen. Unnar oss ett bubbelbad också  i det fina badrummet. Packar våra väskor innan vi tar en promenad till stranden. Många familjer

Southview Guest House, Bulli och Sea Cliff Bridge
onsdag 1 april 2020 - Bulli, New South Wales, Australien

Ons 1/4 Southview Guest House, BulliÖsregn under natten. Mysigt smatter och sovmorgon. Äter lunch på balkongen som har tak. Tar en biltur norröver för att se bron Sea Cliff Bridge och fortsätter till Royal National Park. Kör in en bit i parken innan vi vänder. Stannar vid utsiktspunkter

Bulli och Wollongong Head
tisdag 31 mars 2020 - Bulli, New South Wales, Australien

Tis 31/3 Southview Guest House, BulliFrukost på balkongen. Surfarna igång sedan tidigt. Dags att lämna Kiama. Vi kör norrut på Princes Highway. Björn har sett ett boende Southview Boutique Guest House i Bulli. Takvåning med stor balkong runt lägenheten och havsutsikt. Vi tittar på