1 396 610 Bilder & 366 765 Dagböcker

Amsterdam/Netherlands-Love Spells Caster.+27799215634,Voodoo magic spells caster.
onsdag 8 maj 2019 - Hat Yai, Songkhla, Thailand

VOODOO SPELLS CASTER IN CALIFORNIA SACRAMENTO SAN DIEGO SAN FRANCISCO, BRING BACK EX LOVER IN CALIFORNIA SACRAMENTO SAN DIEGO SAN FRANCISCO, LOST LOVE SPELLS IN USA +27799215634 @ [email protected] A LOVE SPELLS CASTER WHO CAN BRING BACK A LOST LOVER, AN EX- LOVER, MAGIC SPELLS CASTER , A

Tempel, tempel, massor av buddhor
torsdag 18 april 2019 - Thailand

I torsdag blev det en riktig heldag. Samling kl 07.15 för avresa, återkomst strax för 19.00. Solen hade då gått ned men temperaturen var 32,4 grader. Vi hade det alltså ganska hett under dagen när vi var mycket ute och mycket sol. Ayutthaya var den gamla, siamesiska huvudstaden som vi valde

Dag 45: Koh Lipe
torsdag 28 mars 2019 - Thailand

Länge sedan jag skrev något här. Ska försöka sammanfatta lite drygt en vecka: Lämnade Bali tidigt på morgonen (01:30!) den 20 mars. Flög tillbaka till Thailand via Bangkok och flög till Krabi senare den dagen. Passade på att köpa ett par nya skor och lite kläder väl i Bangkok.

Onormal dag
måndag 25 mars 2019 - Rayong, Thailand

Hej alla! Idag vaknade vi av en riktig åskknall klockan 6 och sedan blixtrade det och knallade på ett tag och som vi alla vet så brukar regnet komma i samband med det och det gjorde det nu också. Klev upp och vi skulle ta frukost utanför dörren och då låg det en vacker hundspya precis där

Ulf Jansson
ulfochilona i Thailand och Bali
Senast aktiv - från Rayong, Rayong, Thailand
Sköna dagar
söndag 17 mars 2019 - Rayong, Thailand

Hej alla! Vill berätta att allt är bara bra med oss och vi badar i stort settt varje dag. Solen skiner mest hela tiden men i går var det faktiskt mulet. På natten före vaknade jag av att AC:n slog av men kom tillbaka efter ca. en halvtimme. Men sedan började det mullra och kort därpå

Ulf Jansson
ulfochilona i Thailand och Bali
Senast aktiv - från Rayong, Rayong, Thailand
Blå Blå vindar (T. Ledin)
fredag 8 mars 2019 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Så är det då sista dagen på denna resa. Knepigt, just när jag kommit ner i varv och värmen inte tar så illa så är det dags att ge sig hemåt. Börjar misstänka då det varit i stort sett samma känsla de senaste årens resor att efter ca 10-12 dagar så börjar jag komma ner i varv och

Bo Svensson
Bobus i Bara vara :)
Senast aktiv - från Koh Lanta, Krabi, Thailand
Trädgårdsmästaren
torsdag 7 mars 2019 - Satun, Thailand

Idag har jag ansat en palm. Ingen här på resorten verkar att bry sig om sådant. Nu var det ju i eget intresse som jag tog fram sågen och kapade de nedersta grenarna. De var ju ändå döda och uttorkade. Så nu kan jag ställa min solstol under palmen och få en härlig skugga.Skillnaden mellan

Hans Axelsson
haax i MALAYSIA 2019
Senast aktiv - från Apelviken, Hallands län, Sverige
Old Town och halvvägs runt ön del 2
tisdag 5 mars 2019 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Efter svängen växer det bananpalmer med stora banamstockar fulla med bananer. Nu känns det som att det inte är lång väg kvar. Vägen är ganska bra , men man får vara uppmärksam, det finns några luriga hålor i asfalten som ser ut som djupa munnar.Vägen svänger och i en backe upp i

Snorkling till Koh Kra
onsdag 6 mars 2019 - Satun, Thailand

Äntligen lite riktig snorkling.Wapi Resort ligger på Sunrise Beach. Resort låter ju ganska "flådigt", men så är det inte. Pengarna vi betalar för att bo här, är för att våra bungalows ligger på stranden.  I övrigt är det en ganska vanlig backpackerstandard.Igår intog vi en mycket

Hans Axelsson
haax i MALAYSIA 2019
Senast aktiv - från Apelviken, Hallands län, Sverige
Old Town och halvvägs runt ön
tisdag 5 mars 2019 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Vi vaknade ganska tidigt, trots att Lilo kom i säng vid kl 22 igår, så vakna runt kl 8. Räknar lite Matte, arbetar med läsförståelsen och sedan körde vi och åt en frukost på Living room i frukost tid.. Testade de gluten- och mjölkfria havregrynspannkakorna med Färsk frukt som vi delade

Lilo & Klara i Thailand och singapore

Lilo & Klara i Thailand och singapore

17 februari 2019 - 14 mars 2019

En resa till varma lugna Thailand och Singapore, god mat, soliga dagar och varma nätter

Bara vara :)

Bara vara :)

22 februari 2019 - 9 mars 2019

Denna gång blir det bara att vara. Fick ju förra gången lite oturligt ett udda avslut så jag tänkte att jag börjar med att göra om det till det bättre :)

Thailand, Khao Lak

Thailand, Khao Lak

26 mars 2008 - 10 april 2008

Reste till Khao Lak i Thailand med mamma.

Thailand, Karon Beach

Thailand, Karon Beach

25 mars 2006 - 9 april 2006

Två veckor i Karon Beach med mamma.

20 februari 2019 - 7 mars 2019

Ett avbrott från vardagen och gråa vintern i Sverige. Ljus, värme och ett helt annat tempo. Sen kan vi möta våren i Sverige med ny energi😊

Thailand, Patong

Thailand, Patong

24 februari 2012 - 9 mars 2012

Två veckor i Patong med mamma.

Nya äventyr på Koh Lanta - Thailand 2019

Nya äventyr på Koh Lanta - Thailand 2019

6 februari 2019 - 14 mars 2019

Som så många andra så var vi bara tvungna att återvända till Koh Lanta. Vi sa ”once in a lifetime”. Nu blir det åtminstone ”twice in our lifetime”...

Thailand 2019

Thailand 2019

2 februari 2019 - 23 februari 2019

Hua Hin och Bangkok

Sydostasien 2019

Sydostasien 2019

11 februari 2019 - 9 april 2019

Var med och följ min resa till Sydostasien, med start i Thailand!

Relax i Asien

Relax i Asien

29 januari 2019 - 18 februari 2019

Då jag hade många semesterdagar sparad sedan föräldrarledighet (för typ 15 år sedan) bestämde jag mig för att åka iväg på en ensamtrip till Asien. Thailand, Singapore, Maldiverna och Dubai på knappt tre veckor.

Alfrida Sjöberg
Alice96