Åter till USA med släktträffar!

Åter till USA med släktträffar!

29 augusti 2019 - 20 september 2019

Nu drar vi åter till USA, denna gång två stora saker. 20 år sen vi gifte oss i Las Vegas 9,9,99! Värdens tokigaste dag! Sen ska vi träffa två släktingar som jag (Kjell) genom släktforskning hittat, en i södra Kalifornien och en i norra delen. Resan känns spännande och jag ska försöka uppdatera längs vägen så ni alla får lite att se och läsa!

2019 London

16 juli 2019 - 23 juli 2019

Babymoon

Babymoon

21 augusti 2019 - 24 augusti 2019

Sista resan, utan barn, för oss blir förmodligen Bergamo. Vilket vackert och avkopplande ställe, god mat å dryck, glass och fina vyer!

Ännu en resa i kärlekens tecken..denna gång till Kreta <3

Ännu en resa i kärlekens tecken..denna gång till Kreta <3

12 september 2019 - 19 september 2019

En resa att njuta av..att spara som underbart minne när vi är ifrån varandra under Lottas mission.

Ännu en resa i kärlekenstecken ❤️

Ännu en resa i kärlekenstecken ❤️

12 september 2019 - 12 september 2019

En resa att njuta av innan Lotta drar på mission ❤️

Luxemburg-Bretagne-Champagne

Luxemburg-Bretagne-Champagne

23 augusti 2019 - 7 september 2019

Årets bilsemester med tyngdpunkt i Bretagne. Vi kommer att bo först i St Malo och därefter i Carnac. Semestern avslutas med några dagar i Epernay.

Transsibiriska till Japan

Transsibiriska till Japan

24 augusti 2019 - 30 september 2019

Ytterligare en resa med Rosa bussarna, dock utan buss. Istället så blir det färja till Helsingfors, tåg till Moskva, Transsibiriska järnvägen (med stopp i Mongoliet) till Beijing. Vidare till Nord- och Sydkorea samt slutligen Japan. Häng med!

Vår stora Japanresa 2019

Vår stora Japanresa 2019

26 september 2019 - 18 oktober 2019

Resdagbok för vår stora och efterlängtade Japanresa. Under 22 dagar kommer jag och min sambo att resa runt i Japan. Vi planerar att besöka följande städer/byar: Tokyo Nikko Magome Tsumago Takayama Kanazawa Kyoto Osaka Vi hoppas på att det är en skön mix av stort och litet, urbant och lantligt, gammalt,traditionellt som nytt och högteknologiskt.

El Camino de Santiago

El Camino de Santiago

18 augusti 2019 - 19 september 2019

Vandra Camino Frances med Bengt Lövström. Start i Frankrike, St Jean Pied de Port, målgång i Spanien, Santiago de Compostella. Sträcka ca 800 km.