Europa 2021

Europa 2021

9 oktober 2021 - 8 november 2021

25 oktober 2020 - 28 oktober 2020

En tur till östkusten med familjen.

En resa till det fantasiska Monte Carlo

En resa till det fantasiska Monte Carlo

6 september 2019 - 10 september 2019

Återberättar om min resa till Monte Carlo

Hur får man tag på admin för resdagboken?

Hur får man tag på admin för resdagboken?

4 oktober 2020 - 4 oktober 2020

Home away from home

Home away from home

28 september 2020 - 11 oktober 2020

Inget Provence i höst utan resan blir istället inom landet. Lite som en fortsättning på fjolårets Mare Nostrum resa. Nu beger vi oss till Östersjön för att sedan ha det gott i allra mest östra delar av riket som lydde under danska kronan.

Resa.i coronatid

Hemsemester i Sverige

Thailand/Malaysia

Thailand/Malaysia

27 september 2016 - 10 april 2017

amazzingdaysoflife Johan 2008 gifte vi oss på Koh Lanta och blev smått frälsta av detta landet. Vi träffade en del familjer som var på longstay och där föddes väl första fröet att detta vill jag/vi också uppleva någon gång.. Efter det har vi varit i Thailand/Asien många gånger och b.l.a 2010 var vi där lite över 2 månader. Efter dessa resorna har ju inte känslan försvunnit precis och nu i början av 2016 kom chansen. Vi har blivit tokkära i ön koh Chang, sett paradiset på lilla Koh Lipe, trängts med ryssar på Koh Samet och nu återvänder vi som sagt på vår 7:e Thailandsresa till Koh Lanta med vår nya familjemedlem Minelle på 6-7 månader. De större barnen ska börja 4:an respektive 6:an på Lilla Svenska skolan i Oktober och vi andra tre ska "bara vara" i ett halvår! Det var nu eller aldrig och vi valde NU. Sista September bär det av. Hela resan finns på https://nouw.com/amazzingdaysoflife Best regards, /Johan, Erina, Izabelle, Bastian & Minelle Meijer