Maldiverna och Qatar

Maldiverna och Qatar

11 februari 2020 - 4 mars 2020

Avresa på kvällen från Kastrup. Byte i Doha, Qatar och nästa dag landar vi på Malé. Båt till Maafushi, en vecka på Kaani Beach. Tillbaka till Malé (!) och därifrån till Malahini. Sol och bad en vecka. Vi lämnar Maldiverna för Doha, Qatar där vi har en vecka i storstad för återanpassning till Kristianstad.

Floridagängets drömresa

Floridagängets drömresa

11 februari 2020 - 29 februari 2020

En drömresa som äntligen blir verklighet! Två familjer, 14 personer ska tillsammans njuta av sol, värme, vänskap, god mat, härliga platser, spännande äventyr, skratt och upptåg! Se upp, här kommer Floridagänget ❤️

Samma fast inte?

Samma fast inte?

5 februari 2020 - 6 mars 2020

“Once a year, go somewhere you’ve never been before.” (Dalai Lama). Tycker att det är ganska kloka ord. Så denna gång blir det lite samma som det varit senaste resorna (det vil säga till sydost Asien) men med mer focus på nya ställer jag undvikt eller inte tagit mig tid att göra/åka till. Börjar med att ta mig till Chiang Mai i norra Thailand så jag kommit på att under alla mina resor till Thailand jag aldrig varit norr om Bangkok. Så dags för det nu. :) Efter det (eller hur länge) vet jag faktiskt inte i skrivande stund. Jag får helt enkelt se vad känsla, väder och eventuella nycker påverkar denna gång.

Second time around

Second time around

14 januari 2020 - 30 september 2020

Jag är 36. Livet går... Jag kunde inte leva med att förra gången jag slutade mitt jobb och drog ut och reste var den enda gången. Så nu kör vi igen. Second time around :)

Monaco

Monaco

27 januari 2020 - 27 januari 2020

Kort resa till Monaco och södra Frankrike.

London

London

27 oktober 2019 - 31 oktober 2019

Den här resan har varit planerad sedan 1 år tillbaka. När jag och Lucas var på Island hade Elias en önskan att få åka till London själv med mig. Högst på önskelistan stod förstås ett besök på Harry Potter museumet. Men också att få se Big Ben, kronjuvelerna, London eye och London bridge. Ja, vi får se vad vi hinner med men jag ska försöka ordna så han får se allt han önskar och kanske lite till.

Thailand 🌴

Thailand 🌴

17 januari 2020 - 12 februari 2020

Njuter några veckor av sol, bad och god mat ❤️

Usa LA o Dallas

Usa LA o Dallas

14 april 2020 - 24 april 2020

Vi flyger till LA och är där i 5 dagar. 19/4 flyger vi till Dallas och besöker Eddie o Olivia.

Igen och igen och igen - Palma de Mallorca

Igen och igen och igen - Palma de Mallorca

10 juni 2020 - 19 juni 2020

Vår årliga resa till Palma, till Hotel Almudaina, till rum 505 (förhoppningsvis).

Madrid, som varje år

Madrid, som varje år

23 februari 2020 - 27 februari 2020

Vi sa att vi kanske ska byta födelsedagsstad (Ewas alltså), så vi bokade Ljubljana. Men sen blev längtan efter Madrid så stor att det blir en resa dit också.