Nordrhein-Westfalen

Overly-critical-Lost love spells in DURBAN +27625413939 SPIRITUAL IN Abington, Adams, Amesbury, Amherst, Andover, Arlington, Athol, Attleboro
måndag 29 april 2019 - Düsseldorf, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

I am AMUZA +27625413939 an experienced female traditional spiritual healer A LOVE SPELLS CASTER WHO CAN BRING BACK A LOST LOVER, AN EX- LOVER, MAGIC SPELLS CASTE , A LOST LOVE SPELLS CASTER TO BRING BACK LOST LOVER, EX- LOVER, EX-GIRLFRIEND, GIRLFRIEND, EX-BOYFRIEND, BOYFRIEND, EX-WIFE, WIFE,

Förlovning, middag, jordgubbar och champagne
lördag 30 april 2011 - Köln, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Surprise - jordgubbar och champagne på rummet, fin middag bokad och vips så blev man förlovad! Jag fick en urtjusig ring men.... ska jag heta Persson när vi gifter oss.... Njaeeee. Vi får hitta på något annat.

Gun-Britt Maulin
casamaulin i Köln och frieri
Senast aktiv - från Franschhoek, Västra Kapprovinsen, Sydafrika
Mina researgument för att bila i Europa istället för att flyga
torsdag 22 november 2018 - Düsseldorf, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Jag är miljömedveten och tycker varken om bensin eller flygbränsle, men i takt med utvecklingen av elbilar anser jag att fler borde överväga elektriska drivmedel, till och med tåg.Att billuffa i Europa är kanske inte lika lockande som förr, även om trenden under det senaste året blivit

Amanda Björkhagen
amandabjorkhagen i Billuff ute i Europa
Senast aktiv - från USA
6 dagar på väg
söndag 24 juni 2018 - Moers, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

När vi lämnade Wewelsfleth drog vi vidare mot Glückstadt där en liten färja tog oss över floden Elbe till Wirschafen. Därifrån skulle vi vidare till Ritterhude lite norr om  Bremen. Vädret var verkligen inte på vår sida😢Storm och regn. Vi hade inget att välja på. På med

Lena Haraldsson
BellaTuborg i Till Barcelona med cykel
Senast aktiv - från Bromölla, Skåne län, Sverige
Vi måste prata om Dortmund
måndag 18 september 2017 - Dortmund, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Har varit ute och rest lite igen. Befann mig en dag i en stad där det inte gick att betala med kort, ingen förstod engelska, det fanns inget Wi-fi och enda sevärdheten var en stor fotbollsarena. Åh har du varit och rest lite i östeuropa igen tänker ni. Stor fotbollsarena, låter som Budapest,

T
stommik i Balt, Balt, Baltikum.....
Senast aktiv - från Vilnius, Vilnius län, Litauen
Munster och Sauerland
måndag 21 augusti 2017 - Stockum, Sundern, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Eftet en em i Munster, tog vi oss söderut och stannade för natten i en liten by i Sauerland. Sundern- Stockum.

Lena Kainz
Pilgrim2017 i Spaniens norra kust
Senast aktiv - från Urshult, Kronobergs län, Sverige
Amphi dag 2
söndag 23 juli 2017 - Köln, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Lidl var stängt idag, så frühstück inhandlades på bageri. Tillbaka till hotellet, och nån timme senare var jag på väg till den förankrade båtscenen. Passade på att ta en Kölsch och currywurst på taket och njuta av molnen.Många band som kolliderade idag. På huvudområdet spelade Das

Amphifestival dag 1
lördag 22 juli 2017 - Köln, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Klockan är snart midnatt och jag sitter på en båt mitt i Rhen och skriver. I bakgrunden dunkar hård electro och på undervåningen går det iaktta cybergotharnas karaktäristiska parningsdans. Detta är festivalens tredje scen. En båt som ligger förankrad 20min bort från Tanzbrunnen i Rhen.

En lat dag i Köln
fredag 21 juli 2017 - Köln, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Mötte upp Johannes och Sandra idag på ett Belgiskt potatishak. Pommes och öl.Fann oss sedan på Craftbeer Corner. Många öl på tapp. Köpte en Pro-bier. 5 olika 10cl öl för €10. Johannes fick förklara ordvitsen för mig :)Avslutade med en massa Kölsch på stammispuben Dom Im Stapelhus.

Till Köln
torsdag 20 juli 2017 - Köln, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Buss från Frankfurt runt lunch. Kostade en tredjedel av vad tåg gjorde och var ganska bekvämt. Skulle ha tagit två timmar, men gick på tre. Bussen gick inte till Hbf utan till Kölns flygplats, men tunnelbanan in till stan tog bara en kvart.Hittade ett schysst hamburgerställe med vettiga

Köln och frieri

Köln och frieri

30 april 2011 - 1 maj 2011

Inte kunde jag gissa att jag skulle kom hem från den här resan med en tjusig förlovningsring på fingret!

Billuff ute i Europa

Billuff ute i Europa

21 november 2018 - 23 november 2018

Till Barcelona med cykel

Till Barcelona med cykel

18 juni 2018 - 15 juli 2018

Med cykel mot Spanien Start från Bromölla med tåg till Köpenhamns central där cyklandet startar. Genom Danmark, färja över till Tyskland. Via Tyskland, in i Holland, Belgien, genom hela Frankrike in i Spanien med slutdestination Barcelona.

Tyskland 2017 - Magic, musik och öl

Husbil till Portugal

Indonesia Grand Tour

Indonesia Grand Tour

1 juni 2017 - 4 augusti 2017

Längst ute i öster någonstans hamnade Gulliver i Puttenuttland i Gullivers resor. Vi ska åt samma håll men inte riktigt så långt bort. Faktum är att vi kanske inte ens ska åt samma håll, vi ska typ ditåt, fast lite mer åt sydost från Hongkong. För att komma dit följer man den gamla kolonialrutten mellan Ryssland och de Japanska handelsöarna. Har man tid kan man runda stilla havets egna Gotland... Australien! Raukarna är inte lika fina vad jag förstått men dom har kommit långt i evolutionen, rådjuren går på två ben och kallas för Kängurur. Men vad det gäller våran resa tar vi istället vägen förbi landet som föddes ur en weissebeer, das dutche! Vidare ska vi sedan via Kinas svar på Dubai och för att slutligen komma till det vissa beskriver som ett av jordens rövhål... japp Jakarta! Håll i hatten för nu blir det åka av!

Eurotrip 5/5-6/6

Eurotrip 5/5-6/6

5 maj 2017 - 6 juni 2017

Vi är 4 stycken nära vänner som ska utforska Europa tillsammans. Under 33 dagar ska vi vara på rull, vi ska besöka 7 olika länder och diverse olika event! Hoppas att ni får lite spännande läsning och inspiration! 🙂👍

Spaniens norra kust

Spaniens norra kust

17 augusti 2017 - 27 september 2017

Lena och Hennings pilgrimsvandring 2017.

Formel 1 Spa Belgien

166
craft beer corner coeln, Köln, Nordrhein-Westfalen, Tyskland
249
253
Hiveworld Spieleladen - Brettspiele, Sammelkarten, Rollenspiele, Köln, Nordrhein-Westfalen, Tyskland
271
Beef Brothers, Düsseldorf, Nordrhein-Westfalen, Tyskland