Grand Canyon Village

Blev visst lite før mycket Pippi Långstrump som barn, eller något :-)
lördag 9 november 2019 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Grand Canyon dag 1Jep, precis som jag skrev häromdagen så bestämde jag mig for att gå den førsta morgonen till Grand Canyon.. och det blev visst frilufsliv på riktigt kan man säga.. Skulle på vägen køpa park-pass här i Tusayan men där var inte øppet så det fick bli på vägen vid

Grand Canyon!
fredag 8 mars 2019 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Klockan ringde 05:50. Jag och Johan gjorde oss klara och möte upp Patric och Lotta i lobbyn 06:30, när hotellets biluthyrning öppnade. Maria valde att ha en egen dag för sig själv, eftersom hon redan gjort denna utflykt vid en tidigare resa och fortfarande är jätteförkyld. Tyvärr fanns det

Helena Rosenqvist
HumlanR i USA roadtrip 2019
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
Ngr bilder
torsdag 18 oktober 2018 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Grand Canyon

Detta är ett av jordens underverk!
torsdag 18 oktober 2018 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Efter att anlänt Phoenix försenade och i mörker ,fått tillgång till vår hyrbil , så var vi lite som Bambi på hal is när GPSen rabblade right o left i pulserade  trafik . När vi nästan nådde hotellet i Scottsdale flödade vägen av blåljus o var avstängd! Polisen stängde för en

Magiskt
måndag 15 oktober 2018 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Lite tillskruvade av tidsskillnaden vaknade vi tidigt idag, men tog en härlig mysmorgon i sängen.In i bilen och iväg till första utkiksplatsen över Grand Canyon. Herre jösses, helt magnifikt. Går heller inte att återge på foto, utan måste upplevas. Det är så ofattbart stort och man ser

Indianland
söndag 14 oktober 2018 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

I morse vaknade vi tidigt så vi bestämde oss för att åka och titta på ballongerna. Vi valde att stanna på en grusplätt en bit bort för att slippa körerna, nackdelen var så klart att man inte såg lika bra. Häftigt var det dock. Enligt receptionisten är detta det enda som händer i

A dream come true 😍
tisdag 25 september 2018 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Sovit som en prinsessa inatt. Riktigt nice att dela säng med Ella igen. Hon har frusit och vi har sovit tätt. Myspys 😍 Stora tjejerna har också sovit gott i varsin jättesaäng. Så rullade vi då iväg mot först Hoover Dam och sedan Grand Canyon. Hoover Dam var jättehäftigt. Min

Christina Svärd

WildHogs i Californien 2018
Senast aktiv - från Los Angeles, Kalifornien, USA
Helikopter över Grand Canyon
fredag 20 oktober 2017 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Idag bar det iväg till Grand Canyon. Där stannade vi till vid Mavericks helikoptrar, efter att pratat en stund med damen bakom disken bestämde jag mig för att göra det. Jag berättade för henne om min flygrädsla och hon berättade att de flugit där 22 år och aldrig haft en olycka eller ens

Grand canyon
onsdag 13 september 2017 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Det var några dagar sedan vi skrev nu. Sedan dess har vi tagit oss från Los Angeles och vidare till LAS Vegas 😃👍🏻 Innan vi åkte från Los Angeles hann vi vara vid Santa Monica Pier, bada vid Malibu beach, kolla på kvälls utsikten vid Griffith Observatory ⭐️Nu när vi är i LAS

Med Amtrak (tåg) tvärs genom USA

Med Amtrak (tåg) tvärs genom USA

2 november 2019 - 2 november 2019

Nu är det äntligen dags.. Nu ska jag åka tåg tvärs genom USA. Från Los Angeles till Flagstaff (Grand Canyon) från Flagstaff till Chicago (där min syster Jennie møter upp) och sedan från Chicago till Boston. Häng med på min tur.. Det blir säkert några katastrofer och en massa skratt på vägen.

USA roadtrip 2019

USA roadtrip 2019

21 februari 2019 - 11 mars 2019

Roadtrip i USA med Karlstadgänget.

Anne och Arne Reser

Anne och Arne Reser

5 oktober 2018 - 19 december 2018

Californien 2018

Californien 2018

1 september 2018 - 22 september 2018

Vi har hyrt mc och tänker köra runt en del på USAs västkust.

The American Dream - Coast to Coast

The American Dream - Coast to Coast

5 september 2018 - 30 september 2018

En dröm går i uppfyllelse, planerad i 4 år, dvs sedan vi var på roadtrip i californien när Göran fyllde 50. Nu har jag fyllt 50 och vi slår till igen. Miami till Los Angeles längs Södern.

Lawas första jordenruntresa

Lawas första jordenruntresa

29 september 2018 - 17 februari 2019

Lawa goes jorden runt

Anneli och Olovs USA-resa hösten 2017

Anneli och Olovs USA-resa hösten 2017

13 oktober 2017 - 3 november 2017

Vi kommer bila runt 3 veckor i västra USA, med start och stopp i Los Angeles.

USA

USA

31 augusti 2017 - 16 september 2017

Våran USA resa 😃☀️

Kakdegsresan

Kakdegsresan

5 augusti 2017 - 27 augusti 2017

Panda och Påhl goes Amerika. Route 66 med inplanerade detours. Chicago till Los Angeles. 400+ mil och tre veckor. Skulle egentligen hitta kakdeg i New York men resan tog en annan vändning.

Roadtrip USA 2017

Roadtrip USA 2017

6 juli 2017 - 27 juli 2017

Vår roadtrip SF - LV - LA.

Jörgen Svensson
jorgenoanneli