Milledgeville

På flykt från värmen
tisdag 21 juni 2011 - Milledgeville, Georgia, USA

Dåså! Efter att rattat runt halva östkusten (känns det som), upplevt en jäkla massa saker och på det hela taget varit igång konstant sedan avfärden från Sverige, konstaterade jag nyss att vi varit i USA i typ fyra dygn. Fyra dygn! Det känns som att vi varit på resande fot minst tio

Roadtrip pa riktigt
fredag 19 mars 2010 - Milledgeville, Georgia, USA

Hej! Nu sitter vi på biblioteket pa Georgia College dar Josefins kompis Anna pluggar den har terminen. En typisk amerikansk smastad i sodern. For att komma hit hyrde vi en bil i New York och gled i sondags ut fran Manhattan. Sista dan i New York var riktigt regning och blasig, sa vi holl oss

Hanna Andersson
Hanna_Andersson i Roadtrip i USA
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Roadtrip i USA - igen

Roadtrip i USA - igen

16 juni 2011 - 16 juli 2011

Under "Roadtrip i USA - igen" kommer vi att besöka följande delstater i USA (och Kanada): Virginia North Carolina South Carolina Georgia Florida West Virginia Maryland Pennsylvania New York Connecticut Massachusetts Vermont New Hampshire Rhode Island Maine New Brunswick Nova Scotia Dessa delstater kommer vi att besöka på dryga fyra veckor!

Roadtrip i USA

Roadtrip i USA

8 mars 2010 - 9 april 2010

Under 4,5 veckor ska 4 flitiga läkarstudenter försöka se så mycket av USA som möjligt, från NY till Miami, San Francisco och LA. Hanna A och Hanna B skriver tillsammans om vad som händer på färden.