New York

LOST LOVE SPELL CASTER +27731356845 MAMA JAFALI IN NEW YORK NORTH CAROLINA-LOUISIANA-TEXAS
lördag 30 november 2019 - New York, USA

I will like to share my testimony to you all.I just got married to my husband about a year ago we start having problems at home like we stop sleeping on the same bed, fighting about little things he always comes home late at night, drinking too much and sleeping with other women out side.i have

Powerful Voodoo Black Magic Witch Doctor in New York /USA,AUSTRALIA,NORWAY,CANADA,UTAH +27731356845
fredag 23 augusti 2019 - New York, USA

PROF MAMA JAFALI IS A POWERFUL  SPELL CASTER /TRADITIONAL HEALER and clairvoyant using native divine spiritual healing Analyze uses ability to tune into most relationship problems and focuses on the emotions related in all aspects of the reading. THE LOVE SPELL, is a mixture of the strongest

Lördagen
söndag 2 juni 2019 - New York, USA

Godmorgon Lite trötta idag. Har lyckats vända på dygnet och ikväll åker vi hem...Igår efter frukost tog vi en promenad på High line park. En tågräls upphöjd x antal meter i luften och slutades använda 1980 och gjorde om till park 2011. Riktigt trevligt att gå och strosa där uppe.Sedan

kinder84 i 35 års present
Andra natten
lördag 1 juni 2019 - New York, USA

God morgon Vaknade 4:50 och har inte lyckats somna om så kom på att jag inte skapat någon resa här 😉Resan började i onsdags 29 maj. Då åkte vi till Stäket och sov en natt där.Kl 8:30 blev vi bjudna på födelsedags frukost. Fick paket och sång 🥰Resan till New York gick hur bra som

kinder84 i 35 års present
fredag 14 juni 2019 - New York, USA

Using my magical native lost love spells, I can bring back your ex-husband to you , if you still love them and want them back. Even if they have remarried my lost love spells will bring them back and they will love you once again. Why should you be lonely when there is someone out there who have a

fredag 19 juli 2019 - New York, USA

Första
torsdag 4 april 2019 - New York, USA

hahahahahahah, vem har ens resedagboken 2019? Är på semester med mamma, pappa, bror och syster. 15 år sen senast. Inte ens flugit på 8 år. Men nu är vi i New York. Precis käkat på Shake Shack. Druckit öl en på ett tacoställe. Imorn är en annan dag.

Come to me and get all your problems solve +2348071470242
onsdag 20 mars 2019 - New York, USA

Dr. Obodubu Monday is recognised all over the world of marine kingdom, As one of the top fortunate and most powerful native doctor of charms casts from the beginning of his ancestors ship until now Dr. Obodubu Monday lives strong among all other native doctors, there have never been any form of

Sista dan i NY
lördag 2 mars 2019 - New York, USA

Sov lite längre idag, packade ihop & lämnade våra väskor i lobbyn. Snöat en del inatt, ganska slabbigt ute! Blev snabbfrukost på Starbucks idag. Sen gick vi en runda för Fia skulle byta några kläder. Vi tänkte gå High-line idag men den visade sig vara avstängd pga snön. Typiskt! Vi

Camilla Mårtensson
camillaopiggen i Florida/New York
Senast aktiv - från Bjuv, Skåne län, Sverige
Mot New York
tisdag 26 februari 2019 - New York, USA

Klockan ringde 04.25. Packade ut i bilen & begav oss mot flygplatsen i Miami. Flyget var flyttat från 7.30 till 7.55 & det var en jäkla tur kan jag säga. Vi hann precis med. Vilken jäkla röra att hitta till bilåterlämningen även om vi hade gps!Flög in 30 min så det tog 2,5 tim.

Camilla Mårtensson

New York 🥰

Aningslös Nymans

Aningslös Nymans

3 april 2019 - 10 april 2019

Vi har inte en aning vad vi gör

Florida/New York

Florida/New York

16 februari 2019 - 3 mars 2019

Lite sol & värme i Florida innan vi firar Fias 20 årsdag i New York!

Tjejresa till New York - Gb fyller 60 år

Tjejresa till New York - Gb fyller 60 år

11 november 2015 - 15 november 2015

När jag fyllde 60 år bestämde jag mig för att bjuda tjejerna i familjen på en tjej-resa till New York. Sara, Pernilla och Sanna följde med. Kim var gravid och fick stanna hemma. Under några spännande dagar upplevde vi massor i New York. Bilder finns under "2015/New York 2015" och "2015/Tjejresa till New York".

USA 2018

USA 2018

6 oktober 2018 - 24 november 2018

JFK till dottern i Phoenix Arizona och tillbaka till JFK fast på olika vägar förstås. Som alla trogna vänner vet samlar jag counties, och efter denna resa är totalen uppe i 2250 av 3077!

Anne och Arne Reser

Anne och Arne Reser

5 oktober 2018 - 19 december 2018

New York och tjejmilen

New York och tjejmilen

5 juni 2018 - 19 juni 2018

New York med två familjer, där vi mammor skall springa tjejmilen i Central Park.

Florida 2018

Florida 2018

26 april 2018 - 12 maj 2018

Nedräkning... I morgon bär det av på största äventyret på 15 år. Två veckor i Florida med både Orlando och The Keys.

New York - mitt på Manhattan nr 118

New York - mitt på Manhattan nr 118