Karnataka

♠UUOP2(〃)컴♣ 유유 송탄오피 송탄유흥『송탄휴게텔□송탄1인샵↑송탄OP∴송탄스파
fredag 14 juni 2019 - B G Nagar, Karnataka, Indien

♠UUOP2(〃)컴♣ 유유 송탄오피 송탄유흥『송탄휴게텔□송탄1인샵↑송탄OP∴송탄스파♠UUOP2(〃)컴♣ 유유 송탄오피 송탄유흥『송탄휴게텔□송탄1인샵↑송탄OP∴송탄스파♠UUOP2(〃)컴♣ 유유 송탄오피

[email protected][email protected]+91-8690697931 _+_+ Kisi K Dil Ko Naram Karne Ka Wazifa `````
måndag 29 april 2019 - Bangalore, Karnataka, Indien

Islamic Astrology is a great science where you study the placements of the stars and planets to decide your fate.In Islamic Astrology We Solve Love Problem, Love Marriage Problem, Intercaste marriage Problem and Many Other Problem Everyone Facing In life.We are Providing Solution From Many Years

Hejdå Goa 🙋🏽
onsdag 10 oktober 2018 - Mangalore, Karnataka, Indien

Underbara stranddagar. Jag och den svenska killen hyrde vespor och åkte runt till olika stränder i Goa 😎Har inte kört vespa innan och när hotellet såg hur jag övningskörde utanför sa de till min vän " Please don't let her drive!!" 🤣Men sen gick det bra hihi och även om Goa sägs ha

Renad av Shiva
tisdag 4 september 2018 - Bangalore, Karnataka, Indien

Efter att vi visat boardingkort och pass sju gånger på vägen från ingången till Indira Gandhi Airport, satt vi på våra platser på planet till Bangalore. Någon enstaka person stod upp och det kändes som om vi var klara för avfärd. Jag tar fram telefonen för att sätta den i

Hampi - Där allt bara är sten
söndag 18 december 2016 - Hampi, Karnataka, Indien

Nu är vi på resande fot igen och denna gång bar det av till Hampi. Vi hade bokat en nattbus med sängar...  Trodde vi! Efter att ha frågat tre olika personer om bussen till Hampi och var den går från gick vi för att äta middag i närheten av busstorget. När vi kom tillbaka, ca en timme

Carolina G
carolinachristian i Indien
Senast aktiv - från Vietnam
Pa vag mot Kerala
fredag 29 januari 2016 - Mangalore, Karnataka, Indien

Hej! Nu ar vi pa vag soderut igen. Vi fastnade en dryg vecka i Gokarna i delstaten Karnataka dar vi njot av sol och bad och fantastiska strander. En del magsjuka hanns ocksa med men nu ar vi pa benen allihop igen. Befinner oss nu i staden Mangaluru som ligger langst ner i soder i Karnataka

Johan Grusell
grusse i Indien 2016
Senast aktiv - från Kodaikanal, Tamil Nadu, Indien
Farväl mitt älskade indien Och hej Nya Zeeland
torsdag 1 oktober 2015 - Bangalore, Karnataka, Indien

Oki jag har inte skrivit på länge det blir en kort uppdatering. Jag har inte haft internet på ett tag. Vad som hänt är att efter kodikanal åkte jag tillbaka till Bangalore. Stannade ett par dagar innan jag reste till Nya Zeeland så jag kommer börja skriva I den dagboken nu. Massa kramar

Cecilia Hjortstam
BlaiseOan i Cecilia till Indien
Senast aktiv - från Puhoi, Nya Zeeland
Collaste människorna I bgl! Och jag
söndag 6 september 2015 - Bangalore, Karnataka, Indien

Så jupp jag känner sjukt colla människor. Jag vet inte varför de hänger med mig men nu när de släppt in mig I sina liv tänker jag inte försvinna. Träffade Amogh nu Och han är hysteriskt rolig. Efter att ha shoppat med hans syster I Garuda Mall gick vi till ett ställe som heter Plan B.

Cecilia Hjortstam
BlaiseOan i Cecilia till Indien
Senast aktiv - från Puhoi, Nya Zeeland
Idag!
lördag 28 mars 2015 - Narasimhapur, Karnataka, Indien

Morgonen startar likadant med frukost o gudstjänst fasst idag hade vi glömt ställa väckarklockan så Rukmani knackade hårt på dörren. På sjukhuset fick vi idag besöka en BB avdelning där vi pratade med en familj vars barn ljusbehandlade i samma säng som en annan kvinnas barn. Det var

강서오피 ◈UUop3닷COM◇ 크롬핫이슈 "유유" 강서풀싸롱 강서OP 강서스파 강서핸플 강서휴게텔

강서오피 ◈UUop3닷COM◇ 크롬핫이슈 "유유" 강서풀싸롱 강서OP 강서스파 강서핸플 강서휴게텔

14 juni 2019 - 14 juni 2019

강서오피 ◈UUop3닷COM◇ 크롬핫이슈 "유유" 강서풀싸롱 강서OP 강서스파 강서핸플 강서휴게텔 강서오피 ◈UUop3닷COM◇ 크롬핫이슈 "유유" 강서풀싸롱 강서OP 강서스파 강서핸플 강서휴게텔 강서오피 ◈UUop3닷COM◇ 크롬핫이슈 "유유" 강서풀싸롱 강서OP 강서스파 강서핸플 강서휴게텔

Frida Breideby - Indien 2018

Frida Breideby - Indien 2018

14 september 2018 - 15 oktober 2018

Indien, solotravels, backpacking. All in India !!! 🇮🇳

27 december 2017 - 1 juni 2019

Familjen Odén till Indien

13 november 2016 - 5 januari 2017

Hej allihopa! Här kommer vi spara bilder och dagböcker från Indien. Varma kramar, Christian & Carolina

My trip to goa

Cecilia till Indien

Cecilia till Indien

15 augusti 2015 - 15 september 2015

25 mars 2015 - 30 april 2015

Resan påbörjades den 25/3 från landvetter via Paris och Mumbai till Hyderabad. Där vi ankom på em 26/3. Biltransport vidare till St Lukes Health Center i Aurad.

Indien & Sri Lanka

Indien & Sri Lanka

22 februari 2015 - 19 april 2015

Min och Emmas resa/examensarbete där vi ska försöka ta reda på betydelsen av Fair Trade för en hållbar utveckling. Vi ska dessutom upptäcka två länder, med allt vad det innebär..

Indien 2014

Indien 2014