Bangalore

[email protected][email protected]+91-8690697931 _+_+ Kisi K Dil Ko Naram Karne Ka Wazifa `````
måndag 29 april 2019 - Bangalore, Karnataka, Indien

Islamic Astrology is a great science where you study the placements of the stars and planets to decide your fate.In Islamic Astrology We Solve Love Problem, Love Marriage Problem, Intercaste marriage Problem and Many Other Problem Everyone Facing In life.We are Providing Solution From Many Years

Renad av Shiva
tisdag 4 september 2018 - Bangalore, Karnataka, Indien

Efter att vi visat boardingkort och pass sju gånger på vägen från ingången till Indira Gandhi Airport, satt vi på våra platser på planet till Bangalore. Någon enstaka person stod upp och det kändes som om vi var klara för avfärd. Jag tar fram telefonen för att sätta den i

Farväl mitt älskade indien Och hej Nya Zeeland
torsdag 1 oktober 2015 - Bangalore, Karnataka, Indien

Oki jag har inte skrivit på länge det blir en kort uppdatering. Jag har inte haft internet på ett tag. Vad som hänt är att efter kodikanal åkte jag tillbaka till Bangalore. Stannade ett par dagar innan jag reste till Nya Zeeland så jag kommer börja skriva I den dagboken nu. Massa kramar

Cecilia Hjortstam
BlaiseOan i Cecilia till Indien
Senast aktiv - från Puhoi, Nya Zeeland
Collaste människorna I bgl! Och jag
söndag 6 september 2015 - Bangalore, Karnataka, Indien

Så jupp jag känner sjukt colla människor. Jag vet inte varför de hänger med mig men nu när de släppt in mig I sina liv tänker jag inte försvinna. Träffade Amogh nu Och han är hysteriskt rolig. Efter att ha shoppat med hans syster I Garuda Mall gick vi till ett ställe som heter Plan B.

Cecilia Hjortstam
BlaiseOan i Cecilia till Indien
Senast aktiv - från Puhoi, Nya Zeeland
Ett par dagar i Bangalore går mot sitt slut
måndag 22 december 2014 - Bangalore, Karnataka, Indien

Ikväll påbörjas resan mot Andamanerna. Idag således sista dagen i stora staden (sådär 10 miljoner folk) Bangalore. I förrgår besökte vi Mysore, en stad sydväst om Bangalore. Eftersom vi bör hos Ann o Mikael kan vi låna deras bil o chaufför, Shiva. Lyxresande! När vi i vanliga fall

Framme! Bangalore, Great India
fredag 19 december 2014 - Bangalore, Karnataka, Indien

Det tog sin tid att ta sig till Indien den här gången. 30 timmar närmare bestämt. Byta plan i Frankfurt och oändliga kontroller i Chennai. Nu slappar vi i Anns och Mikaels jättelägenhet med tre altaner och oändliga ytor. Lokal ljudbank från kvarteret och lite trafikljud på håll. Planen

Den botaniska trädgården blev vår oas i Bangalore
lördag 18 januari 2014 - Bangalore, Karnataka, Indien

Vårt hotell i Mysore hade en utomhuspool. Vid varje vindpust föll några löv ned över poolområdet. Poolskötaren var beredd med sin håv för att ta bort löven från bassängen och poolstäderskan sopade rent. Allt för gästernas trevnad. På vår hotellgata i centrala Bangalore kommer

Sista dan i stan.
onsdag 15 januari 2014 - Bangalore, Karnataka, Indien

Sista dagen i Bangalore har kommit. Nalini och Jim kom för att äta frukost tillsammans med oss vilket var mycket trevligt. Vi tog med dem upp till vårt rum och även upp på terrassen på hotelltaket där vi kunde titta ut över staden. Efter någon timma var de tvungna att åka vidare, mycket

Blommor och tyg
tisdag 14 januari 2014 - Bangalore, Karnataka, Indien

En skön säng kan verkligen göra underverk. Efter en skön natts sömn var det dags för vår första frukost på St Marks. Får väl börja med att säga att även så här efter lite mer än två veckor är jag fortfarande ovan vid att någon öppnar dörren åt mig. Tillbaka till frukosten så

Mikael Edström
MikEds i Indien!
Senast aktiv - från Bryssel, Ixelles, Belgien
강서오피 ◈UUop3닷COM◇ 크롬핫이슈 "유유" 강서풀싸롱 강서OP 강서스파 강서핸플 강서휴게텔

강서오피 ◈UUop3닷COM◇ 크롬핫이슈 "유유" 강서풀싸롱 강서OP 강서스파 강서핸플 강서휴게텔

14 juni 2019 - 14 juni 2019

강서오피 ◈UUop3닷COM◇ 크롬핫이슈 "유유" 강서풀싸롱 강서OP 강서스파 강서핸플 강서휴게텔 강서오피 ◈UUop3닷COM◇ 크롬핫이슈 "유유" 강서풀싸롱 강서OP 강서스파 강서핸플 강서휴게텔 강서오피 ◈UUop3닷COM◇ 크롬핫이슈 "유유" 강서풀싸롱 강서OP 강서스파 강서핸플 강서휴게텔

Indien

Bangalore, Andamanerna - och en sväng till Mamallapuram

Bröllop i Indien 2013

Bröllop i Indien 2013

18 november 2013 - 1 december 2013

Jag åker till Indien tillsammans med min syster och systerdotter. Vi är bjudna på ett indiskt bröllop i delstaten Andhra Pradesh. Det ska bli en fantastisk upplevelse. Vi kommer att starta i Bangalore där bröllopscermonin går av stapeln den 22/11, den 23/11 reser vi vidare med tåg till Vijayawada där festen ska vara under söndagen. På måndag följer vi med brudparet till Tirupati som är ett stort tempel där brudparet ska välsignas. Detta och mycket mer kommer att uplevas under de två sista veckorna i november. (Jag vet inte hur mycket tid det blir över för att att skriva något i denna dagbok men jag öppnar upp en iallafall).

Två pensionärer med en röd väska.

Två pensionärer med en röd väska.

31 oktober 2013 - 31 januari 2014

Indien!

Indien!

28 december 2013 - 19 januari 2014

Micke och jag far till Indien för att vara med och fira Nalini & Jim som gifter sig. Utöver de redan inplanerade ceremonierna hoppas vi kunna resa runt och turista litegrann :) På väg hem kör vi en stopover på 3 dagar i Doha.

Working in India

Working in India

20 september 2013 - 16 december 2013

My working trip to India 2013

Patologi i Indien

Patologi i Indien

3 september 2013 - 29 november 2013

Tillbringar 3 månader i Indien, Bangalore tillsammans med Jenny, Linda, Filip och Viktor. Vi ska studera patologi här i värmen istället för i kalla Umeå. Kommer nog att bli fantastiskt!

Mereeva Afonso
mereeva123