Thuravoor Thekku

Så överväldigad av kärlek 💕
söndag 17 mars 2019 - Thuravoor Thekku, Kerala, Indien

Shoppat idag inne i Kochi. Vi gick på Princess Street först men sen hittade vi en bazar/marknad bakom som var jättemysig! Hittade massa smågåvor ock smått som får plats i min väska. Reser fortfarande med handbagage. Ska köpa en STOOR resväska i Kolkata. När jag checkat in på hotellet

Time to say goodbye
lördag 16 mars 2019 - Thuravoor Thekku, Kerala, Indien

Idag var det sista behandlingen och att avslutningssamtal. Vi avslutade som vi började med en helkroppsoljemassage med bastubad. Väldigt skönt! Samtalet kan jag känna inte gav mig så mycket, men det kanske kommer när man kommit hem och landat i detta. Jag är inte beredd att göra en

Svallvågor av oljor
fredag 15 mars 2019 - Thuravoor Thekku, Kerala, Indien

Ännu en morgon med lyckoinjektion via dansen. Åh, älskade dans vad jag saknat dig ❤ 💃❤Idag så lämnade läkaren mig ifred....Så jag kunde bara njuta hela dagen. Det gick höga och kraftiga vågor idag men innan middagen så verkade det lugnt ner sig så då gick vi ner och doppade oss,

Min första Indienresa

Min första Indienresa

1 mars 2019 - 31 mars 2019

Jag ska ge mig ut på mitt livs resa. Kommer åka på egen hand och få upplevelser för livet. (På många plan.) Den 3 Mars 9.40 lyfter mitt flyg får Göteborg och via Frankfurt och New Dehli så landar jag i Kochi 8.00 dagen efter. 4 Mars kommer jag checka in på Vaidya’s Ayurveda Village för 2 veckor av specialanpassad yoga, behandlingar och vegansk kost efter just mina behov. Sååå spännande!! Den 18 Mars kommer jag flyga till Calcutta och bla hälsa på mitt barnhem som jag bodde på några månader innan jag fick komma till Sverige. Där kommer jag även möta upp Mashkoor som kommer vara sällskap och som jag även kommer fira Holi med innan jag åker tillbaka till Sverige igen den 21 Mars.

Moni Lindqvist
Kjoltyget81