Indonesien

Trekking through the Jungle in Bukit Lawang
måndag 2 april 2018 - Medan City, Sumatera Utara, Indonesien

This is it. My finale post of Indonesia. Well what to say about Bukit Lawang and the great jungle it borders on. It is amazing, the place is situated beautifully by a river with houses and resturants along it. And behind it all is the great Sumatran jungle. So why do you go to this small remote

Hanging in Yogyakarta and visiting Prambanan
måndag 26 mars 2018 - Yogyakarta, Indonesien

Ah Yogya, a beautiful city in the middle of the island of java. Following its rich and colorful history a sprawling city have spurred with a love for the artisitc. In this city I found myself on my finale days of my 60 days of traveling in Indonesia. I stayed at beautiful hostel named Snooze in the

The visit to Borobodur
söndag 25 mars 2018 - Yogyakarta, Indonesien

Sometimes you get somewhere, you see something or you meet someone and you know wow this I will remember for the rest of my days'. Well here I am at the bottom of the largest Buddhist temple in the world, Borobodur, sitting under a parasol with the rain pouring down around me. Yeah bot the most

Resting and recharing in Ubud
fredag 16 mars 2018 - Ubud, Bali, Indonesien

Alright I am not gonna lie I wasn't supposed to stay eight days in Ubud, not at all. But in the end even the most energetic need to rest and I had finally reached my limit. Up until this point I hadn't really stopped for any extended amount of time, only four to five days at most. And throught

Chilling out in Nusa Penida!
tisdag 13 mars 2018 - Bali, Indonesien

So the next few posts are gonna be shorter than normal. Have neglected writing for sometime now and that unfortunately also leads to that some details get list in memory.But nack on track. From Mataram I made my way to Pedang Bai in Bali. This small town works as a harbour hub for those who want to

Climbing the mighty Rinjani!

Alright guys this is the big one!My biggest goal for this entire trip, except diving but that was not part of the original plan, was to climb atleast a few volcanos. So with Empung and Lokon in Tomohon under my belt I sat out for my biggest adventure yet. Climbing mount Rinjani in Lombok. This

Going to and exploring Lombok

First off getting from Flores to Lombok was a an adventure in and of it self. Since I wanted to save some money I decided to take the land and sea way instead of flying. Doing this ended up becoming a 24h ride and an experience of a lifetime. Firstly you take a ferry from Labuan Bajo to Sape which

Ubud
onsdag 11 april 2018 - Bali, Indonesien

Efter vi hade vinkat hejdå till drömhuset tog vi en taxi inåtlands. Mot Ubud. Ubud räknas som den kulturella "huvudstaden" på Bali.Hostelet som vi bodde på låg lite i utkanten vilket vi förstod var bra då vi slapp turistkvarteren. Bara på vår gata fanns tio tempel och lika många span

Ödet förde oss samman
tisdag 10 april 2018 - Canggu, Bali, Indonesien

I början på mars kom ett meddelande på facebook:"Tjena!! Har förstått att vi alla kommer infinna oss på Bali i april! Lust att bo tillsammans i någon trevlig villa?" Det var klart att vi skulle haka på. Från en soffa i Australien hittade vi huset. "Affordable Luxury" var titeln. Våra

Och så kom vi över havet
onsdag 4 april 2018 - Giliöarna, Nusa Tenggara Barat, Indonesien

Är nu på Bali igen. Men innan ni får se bilder här ifrån så ska ni få höra om vårt första stopp i sydostasien: gili trawangan.Vi kom från Australien till Bali den 30 mars. Jag tror vi har rekord i kortast tid man kan spendera på ett hostel. Klockan var elva på kvällen när vi kom fram

Bali 2018

13 mars 2018 - 31 mars 2018

Resa till Bali 2018

Bagpacking 2018

4 februari 2018 - 2 juni 2018

Nya zeeland, Australien, Indonesien, Malaysia, Thailand och Vietnam. Sen får vi se om vi kommer hem.

Bali, Australien, bröllop och Nya Zeeland

1 februari 2018 - 31 mars 2018

Två månader iväg från vardagen där vi ska uppleva, upptäcka och njuta av livet 😍

Tages Resa i Australien och Sydostasien 2017/2018

14 december 2017 - 29 april 2018

Hejsan vänner härifrån kommer ni kunna följa min resa i Australien och genom Indonesien samt Malaysia, det kommer dyka upp bilder och inlägg här allt eftersom resan fortgår antagligen när jag landar på ställen där det finns wifi. Allt gott! Tage Hello friends this is going to be the best place to follow my journey in aussie and througout southeast asia. I'll update this as time goes on but mostly when I end up having wifi. Have a good one! Tage

Äventyr på Bali

12 november 2017 - 26 november 2017

Hääj! Nu ska jag allt ut på äventyr och jag tänkte dela alla mina upplevelser med er här så att ni som vill kan se vad jag har för mig under dessa två, spännande veckorna! Trevlig läsning på er 😃

Singapore

28 oktober 2017 - 12 november 2017

Höstlov och semester! Nu blir det två veckor med familjen till Singapore och Indonesien

Familjen Sommars äventyr

3 november 2017 - 26 februari 2018

Familjen Sommar tar sina båda barn och flyr den svenska vintern! Fyra månader är vi borta och vi besöker Thailand, Bali och Shanghai.

Asien 2017/18

25 november 2017 - 26 februari 2018

Vår familjeresa till Kambodja, Thailand och Indonesien 2017/18

Indonesien

6 augusti 2017 - 27 augusti 2017

Äntligen åker vi ut i världen igen och denna gång till en redan besökt päla - Indonesien 😍🌴 ett av våra favoritländer utan tvekan! Vi kommer hålla oss på Bali i 3 veckor, första ön blir Nusa lembongan och sen åker vi ut till gili T och gili Meno! Ni hör ju hur underbar denna resa kommer bli! 🌴🐠

BALI

19 augusti 2017 - 30 augusti 2017

En avstickare till Bali innan Australien. Undra vad denna resa har att bjuda på? Häng med och vi tar reda på det !! Inte för att jag tror det kommer ske, men man vet aldrig, helst inga delningar på Facebook. NU KÖR VI! 1,2,3 GO!