Bali

Nedräkning på Bali
fredag 17 januari 2020 - Jl. Poppies Lane I No.27, Bali, Indonesien

Så närmar det sig återresa, jag förstår inte hur 4 veckor bara runnit iväg.Vi lyckades få till att åka till stranden där de serverar färsk fisk & skaldjur direkt ifrån akvarietankar.Det är en sådan sak som man ska göra när man är här, se solnedgången och käka skaldjur på

Ny adress!
onsdag 15 januari 2020 - Jalan Kemayoran, Bali, Indonesien

Skulle ju egentligen ha stannat i vårt fina hus i Seririt till i morgon torsdag, då planet går till Bangkok, men vi bestämde oss för att resa ner mot flygplatsen redan idag. Vi visste ju att resan från norr och ner mot flygplatsen skulle ta minst tre timmar och då "vissa av oss" blir

Lunch i härlig miljö😎
måndag 13 januari 2020 - Bali, Indonesien

Nu lunch på Handara golfclub i mycket vacker miljö! Pojkarna är mycket nöjda!

Dyr och lyxig middag
söndag 12 januari 2020 - Jl. Poppies Lane I No.27, Bali, Indonesien

I går åkte vi och käkade middag på min favoritkrog, La Lucciola, en fantastisk utomhusrestaurang mitt på stranden.För och nackdelar med en utomhusrestaurang är att vädret påverkar ganska mycket, de har tak men inga väggar.Så när vi kom så blåste det rejält och efter en stund kom det

Tre veckor bara flöt förbi
fredag 10 januari 2020 - Jl. Poppies Lane I No.27, Bali, Indonesien

ÄTjolahopp vad tiden går.Vi slappar mest och det går inte i många knop här inte.Netas mage går lite upp och ner så vi håller oss mestadels i närområdet.I dag gjorde vi dock den första riktiga utflykten, ett stort monument som är både en sorts tempel, en konsertarena och en

Åka vidare och sjukdomar!
fredag 3 januari 2020 - Jalan Pantai Masceti, Bali, Indonesien

Vaknade fredag morgon med ont i halsen och feber. Kent känner sig äntligen piggare men nu har jag alltså fått ta över det hela. Bettan har riktigt ont i magen och får inte behålla någon mat. Plockade ihop oss efter frukost och checkade ut från Cubang hut's. Tack för de här dagarna! Kl.

Gott nytt år

Då var det nyår, shit vad tiden går fort.Neta ligger med Bali-belly så hon tar sig inte mer än 10 meter från hotellet på dagarna, hon har lyckats komma med och käka lite middag på kvällen men för övrigt är det drickyoghurt. Så jag gör som jag brukar på mina resor, jag promenerar,

Första dagarna avklarade
fredag 27 december 2019 - Jl. Raya Legian No.363, Bali, Indonesien

Vi flög från Arlanda på tisdag morgon och mellanlandade i München, där hade Lufthansa meddelat att vårt origialflyg var inställt men att vi skulle få åka med ett flyg som gick 3 timmar senare. Inte så farligt. Vad de inte informerade om var att de hade flyttat oss till ett annat

Norrut
torsdag 11 juli 2019 - Candi Dasa, Bali, Indonesien

Grattis på din stora dag, Sofia 🌺🎉🎂Busstur i dag som går norrut.Dagens första stopp är till ursprungsbefolkningen och deras by. Här bor ca 400 människor. Ingen utifrån är välkommen in i gemenskapen. Om man skulle bli kär i en utanför byn får man flytta ut. Det finns 15

Bubbel i Kalas på Bali 🎉💃🏼🥂
Poolhäng
onsdag 10 juli 2019 - Candi Dasa, Bali, Indonesien

Hade en mycket trevlig kväll igår under stjärnorna, livemusik och alla färgglada drinkar. Vårt nya ställe Candidasa, ligger vid havet, som skvalpar mot muren. Vi har våra rutiner, uppstigning varje morgon, som vi stannar på hotellet, klockan 9 för frukost.Idag har vi bara solat vid

Bubbel i Kalas på Bali 🎉💃🏼🥂
Bangkok, Bali & Singapore

Bangkok, Bali & Singapore

17 december 2019 - 24 januari 2020

En Déjà vu-resa tillbaka till Bali 20 år senare för Agneta och mig. Ett mellanstopp i Bangkok på nerresan och ett stop i Singapore på hemresan.

Singapore, Bali och Bangkok

Singapore, Bali och Bangkok

25 december 2019 - 25 december 2019

Mot Asien! 191225 bär det av mot Singapore, efter det vidare till Bali för att sedan avsluta det hela i Bangkok. Landar hemma på Arlanda igen 200119, om allt går som planerat😄

Kalas på Bali 🎉💃🏼🥂

Kalas på Bali 🎉💃🏼🥂

23 juli 2019 - 23 juli 2019

Åker på en helt otippad resa 🤣 3 veckor på Bali med både födelsedag och bröllopsdag. Vi ska bo på typ 7-8 olika hotell. I samband med att vi byter hotell åker vi buss och gör div utflykter/guidade turer. Mycket bra 👍 Spännande. Mycket sol, bad och snorkling. Vi ska även besöka en liten bilfri ö som heter Gili Tarawanga. Här är en färga inblandad 😅 Med på resan är Amalia och Peder. Så himla kul 🎉🎉

Bali-Lembongan -Gili Meno- Bali

Familjen Odén till Indien

Surfing Indonesia, Yogyakarta and Bali

Surfing Indonesia, Yogyakarta and Bali

10 juli 2017 - 10 augusti 2017

Andrés Solo ride till det surf mecka känt som Bali, Via Java tåg och djungel.

Nya Zeeland, Thailand & Bali

Nya Zeeland, Thailand & Bali

11 januari 2017 - 9 juni 2017

Vi har bestämt oss för att spendera föräldraledigheten utomlands och få ordentligt med kvalitetstid med familjen. Vi kommer börja på Nya Zeeland, dels hos gudmor och gudfar i Auckland, och dels i en campervan på Nordön för att sedan flyga vidare till Thailand. Vi ska hyra hus på Koh Samui i en månad och sedan resa runt bland öarna i ytterligare en månad innan vi avslutar resan med en månad på Bali. När vi påbörjar resan kommer Viggo vara 3,5 år och Arvid 7 månader så vi kommer hem mellan deras födelsedagar.

hemulen
Hemulen