Jl. Poppies Lane I No.27

Nedräkning på Bali
fredag 17 januari 2020 - Jl. Poppies Lane I No.27, Bali, Indonesien

Så närmar det sig återresa, jag förstår inte hur 4 veckor bara runnit iväg.Vi lyckades få till att åka till stranden där de serverar färsk fisk & skaldjur direkt ifrån akvarietankar.Det är en sådan sak som man ska göra när man är här, se solnedgången och käka skaldjur på

Dyr och lyxig middag
söndag 12 januari 2020 - Jl. Poppies Lane I No.27, Bali, Indonesien

I går åkte vi och käkade middag på min favoritkrog, La Lucciola, en fantastisk utomhusrestaurang mitt på stranden.För och nackdelar med en utomhusrestaurang är att vädret påverkar ganska mycket, de har tak men inga väggar.Så när vi kom så blåste det rejält och efter en stund kom det

Tre veckor bara flöt förbi
fredag 10 januari 2020 - Jl. Poppies Lane I No.27, Bali, Indonesien

ÄTjolahopp vad tiden går.Vi slappar mest och det går inte i många knop här inte.Netas mage går lite upp och ner så vi håller oss mestadels i närområdet.I dag gjorde vi dock den första riktiga utflykten, ett stort monument som är både en sorts tempel, en konsertarena och en

Bangkok, Bali & Singapore

17 december 2019 - 24 januari 2020

En Déjà vu-resa tillbaka till Bali 20 år senare för Agneta och mig. Ett mellanstopp i Bangkok på nerresan och ett stop i Singapore på hemresan.