Pemuteran

Mot Sanur
söndag 14 juli 2019 - Pemuteran, Bali, Indonesien

Dagens busstur är lång även idag. Vi ska tillbaka till vår startposition, Sanur.På vägen ner söderut åker vi och tittar på ett risfält. Finns en hel del av dessa. Okej, ris: sätts ungefär som vi sätter våra frön, i små krukor. Efter 4 veckor sätter man ut dom i risfältet, som man

Lördag
lördag 13 juli 2019 - Pemuteran, Bali, Indonesien

Vad händer en lördag i paradiset 🤔Jo frukost poolhäng, lunch, drinktime, poolhäng Ja, ni förstår. Livet på en pinne, eller i en solstol. Idag kom vi upp i 30 grader, solen skiner och det har stormat i ca 24 timmar. Men vad gör det när man är på Bali, samma temp ändå. Några andra

Ny liten by
fredag 12 juli 2019 - Pemuteran, Bali, Indonesien

Har hamnat i resans minsta by tror jag. Utanför finns det typ, ingenting. En minimarket för att köpa vatten. Var ute och gick i mörkret igårkväll, hittade inga restauranger. Tur vi har en fin på vår resort. Det roliga med hotellen på Bali är att det inte är några kedjor. Alla ser olika

Kalas på Bali 🎉💃🏼🥂

Kalas på Bali 🎉💃🏼🥂

23 juli 2019 - 23 juli 2019

Åker på en helt otippad resa 🤣 3 veckor på Bali med både födelsedag och bröllopsdag. Vi ska bo på typ 7-8 olika hotell. I samband med att vi byter hotell åker vi buss och gör div utflykter/guidade turer. Mycket bra 👍 Spännande. Mycket sol, bad och snorkling. Vi ska även besöka en liten bilfri ö som heter Gili Tarawanga. Här är en färga inblandad 😅 Med på resan är Amalia och Peder. Så himla kul 🎉🎉

Bubbel