Jambi

Redan på väg hemåt
torsdag 4 december 2008 - Jambi, Indonesien

Singapore 2008 12 04 Bättre sent än aldrig! Lat som jag är så har jag inte uppdaterat min sida innan nu. Har nu arit på ännu ett jobb i Indonesien, närmare bestämt i Perawang, vilket ligger 2 timmars bilresa från Pekanbaru airport på Sumatra.Allt gick bra så nu har vi lämnat Indonesien.

gurragas i Indah Kiat Sumatra
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Fin bungalo vid stranden...
måndag 7 januari 2008 - Jambi, Indonesien

Då har man upplevt hur de är att sova i en härlig bungalo på stranden. Riktigt nice faktiskt, lite ovant att höra vagerna från havet hela tiden, sover riktigt gott här iaf. Den delen av Indonesien vi är i (Sumatra, Bintra) är relativt ocivelicerad, men vägarna är som nya, skönt de!

Utan pass i Sumatra
lördag 10 november 2007 - Jambi, Indonesien

Hej på er, Tänkte skriva några rader medans jag väntar på skjutsen ut i skogen. Jag är nu i Jambi på Sumatra för att leverera tre maskiner till en kund. Vädret är hot and wet för tillfället då det är på väg att bli vinter här. ca 27 grader på morgonen och 32 på dagen. På

Minna Widestedt
minnonen67 i Australien
Senast aktiv - från Sydney, New South Wales, Australien
Äntligen bilder!!
lördag 11 mars 2006 - Jambi, Indonesien

Så har jag då äntligen kunnat få till några bilder från "drömresan"!Återigen en dag helt igenkorkad ac rök större delen av dagen. Tur att man röker annars hade man nog haft det jobbigt!Halleluja!!Idag jobbade jag bara halv dag,så eftermiddagen spenderades vid poolen tillsammans med ett

Lågtryck
fredag 10 mars 2006 - Jambi, Indonesien

Tjänare på er allihop! Då har ännu en dag nått sitt slut här i Riau! Idag har det varit ett våldsamt regn och åskväder i en timma på eftermiddagen. Det väsnades så att det nästan inte gick att göra sig hörd inne på kontoret. Luften har även idag varit mycket dålig på grund av

Framme i morgon
tisdag 7 mars 2006 - Jambi, Indonesien

Sitter på Traders Hotel i Singapore och slappar efter en god middag! Kom hit kl.12 idag lokal tid för en övernattning eftersom flyget till Pekanbaru på Sumatra Indonesien bara går fyra gånger i veckan.Det var en otrolig temperaturskillnad efter 25minus igår morse mot 33plus här! Tack och

resan börjar
måndag 6 mars 2006 - Jambi, Indonesien

nu är det snart dax att åka till landvetter..elisabeth kör mig till borås..ska först kolla om mitt pass är klart..sen blir det taxi till landvetter...25 minus ute..ska bli gott med lite värme snart..mvh göran

Lobo's Shady Shack
måndag 6 februari 2006 - Jambi, Indonesien

Chinese new year - the year of the dog! Right time to go to Lobo's Shady Shack in Bintan! Low tide druing the day, high in the evening! So that the water reaches the hut...nice! Michael, Tim, Agnes, Jesse, me! The perfect place: sea, sand, wind, stars, sun, the wooden hut on the beach! what

Isabella Von Dellemann
Isabellabz i Bintan - Indonesia
Senast aktiv - från Canazei, Trentino-Alto Adige, Italien
Indah Kiat Sumatra

Indah Kiat Sumatra

22 november 2008 - 12 december 2008

Andra gången på 6 veckor på Sumatra!

Backpacking i Asien.

Vår vistelse downunder!

Indonesien Riau Sumatra

Indonesien Riau Sumatra

6 mars 2006 - 27 mars 2006

har packat klart för resan...barnen har precis gått hem efter en god middag..måste hämta ved till kärringen innan jag åker..

Bintan  - Indonesia

Bintan - Indonesia