Kepulauan Rajaampat

4. Good Times.
söndag 6 april 2014 - Kepulauan Rajaampat, Indonesien

Inatt började nog regnperioden här i Västra Papua. Regn regn regn. Det har verkligen blåst o hällregnat i timmar sen kl 02. Hoppas all min upphängda tvätt är kvar på linan imornbitti :) Dagarna i paradiset flyter på i lugnt tempo. Ingen stress. allt går efter ''island time'', (+/- en

Oscar Israelsson
0scar i Östra Indonesien
3. Troligtvis resans höjdpunkt!
tisdag 1 april 2014 - Kepulauan Rajaampat, Indonesien

Det orörda paradiset. Så skulle jag beskriva Raja Ampat, platsen där jag nu befinner mig. Finaste korallreven jag har sett, en otrolig mångfald av marint djurliv och väldigt få människor på stor yta. Vi är runt 10 gäster och det känns som vi nästan är själva i området. De andra 3

Oscar Israelsson
0scar i Östra Indonesien
Första dyket i Raja Ampat
onsdag 15 januari 2014 - Kepulauan Rajaampat, Indonesien

Okej, första dykdagen i Raja Ampat. Ett av världens bästa dykplatser. Kunde inte vara mer taggade! Klockan var ställd på 6:30 för att hinna med en ordentlig frukost innan det var dags för äventyret. Dagen innan hade några andra gäster på hotellet entusiastiskt visat oss bilder från

Gabbi Och Sophie Von Gegerfelt Dennerby
bananpannkaka i Asien 2013-2014
Senast aktiv - från Hikkaduwa, Sydprovinsen, Sri Lanka
Sjuk dag i Sorong
söndag 12 januari 2014 - Kepulauan Rajaampat, Indonesien

Raja ampat 12jan The place in the middle of nowhere, eller vid världens ände. Det var minst sagt ingen dans på rosor att ta sig hit, men värt mödan! Vi landade i Sorong och tänkte oss en natt här, boka biljetter och prata med ett dykcenter, inga problem. Men när vi klev av på

Gabbi Och Sophie Von Gegerfelt Dennerby
bananpannkaka i Asien 2013-2014
Senast aktiv - från Hikkaduwa, Sydprovinsen, Sri Lanka
Östra Indonesien

Östra Indonesien

22 mars 2014 - 30 maj 2014

Ny resa med ryggsäcken. Denna gång mer med dykningen i fokus.

Asien 2013-2014

Asien 2013-2014