Lombok

Mot Lombok
fredag 16 mars 2018 - Lombok, Nusa Tenggara Barat, Indonesien

Stefan vid pennan idag ...Fredag 16 mars 2018. Bokade "fast boat" till Lombok och hotell Cocotinos 2 nätter (Lembar) redan igår för att vara på säkra sidan. I morgon, lördag, är det Nyepi (Day of silence). Då står ALLT stilla på Bali. Inga flyg, inget är öppet och alla måste stanna

Annette Björkqvist
Nettan1965 i Bali 2018
Senast aktiv - från Sanur
Nytt boende
fredag 10 mars 2017 - Lombok, Nusa Tenggara Barat, Indonesien

Hej barnen och alla vänner. Nu har vi flugit inrikesflyg till Lombok. Ubud som vi lämnat var väldigt varmt, vi bodde på ett bra hotell och åt mycket god mat till ett väldigt humant pris. Bilder kommer ev. senare. Vi besökte Monkey forrest som var en fantastisk skog med vansinnigt många

Mot Rinjani!
söndag 1 mars 2015 - Lombok, Nusa Tenggara Barat, Indonesien

Efter några dagar på Gili Trawangan där jag mestadels latat mig på stranden, cyklat ön runt (det tar typ 30 minuter att cykla runt hela ön) samt snorklat sida vid sida med meterstora sköldpaddor, så har jag nu tagit mig upp i bergen i mitten av ön Lombok. Jag har lyckats dra på mig en

Bali 2018

13 mars 2018 - 31 mars 2018

Resa till Bali 2018

Bali

1 mars 2017 - 22 mars 2017

Några dagar på Bali, några på på Gili Trawangan, några dagar på Lombok.

En trevlig resa till Indonesien (och Singapore)