Riauöarna

Snorkling
tisdag 9 april 2013 - Redang, Riauöarna, Indonesien

Har det fortfarande toppen. Varit ute på snorkeltur , sett bl.a. Baraccuda och hajar. Äter god mat för ca 30 kr st.

Niklas Granath
NiklasGranath i Thailand/Malaysia
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
horde rykten om en bat..
måndag 4 juni 2012 - Dumai, Riauöarna, Indonesien

jag kan med gladje meddela att forvirringen ar pa topp!! jag tog mej samman i morse och kopte mej en batbiljett till indonesien, sumatra. nar jag kom dit sa sa de att de va en timmes tidsskillnad. tyckte de verkade rimligt da indonesien stracker sig ganska langt osterut, o vred fram tiden en timme.

Ubud i vara hjartan :)
torsdag 21 april 2011 - Lalang, Riauöarna, Indonesien

Hojhoj! Senast vi hordes av befann vi oss i Ubud och dar stannade vi i 3 natter. Vi verkligen alskade stallet! Vi hittade ett jattemysigt boende valdigt centralt men anda tyst och lugnt. Det jobbade 2 killar dar som var jattetrevligt och hjalpsamma, plus lagade valdigt god bananpannkaka till

Hannalinda Friskåkesson
LindaochHanna i Bali
Senast aktiv - från Bangkok, Thailand
Redang
lördag 24 juli 2010 - Redang, Riauöarna, Indonesien

Hej goddag och halla! Sen sist har vi hunnit upptacka att jag ar en naturbegavning pa surfning, vi har hamnat pa on Redang som ligger granne med Robinsonon Tenga och vi har insett att vi blivit bortskamda. Vi bor numera i ett ratt enkelt rum, dar vaggarna inte ar helt raka (det syns pa kaklet) och

Thailand/Malaysia

Thailand/Malaysia

26 mars 2013 - 22 april 2013

min egna resa som börjar i asien..

min egna resa som börjar i asien..

2 februari 2012 - 2 september 2012

jag tog mej samman i lördags (28/1-12) och köpte en enkel biljett till bangkok.. jag har inga fasta planer alls, men jag vet att de blir ett stort äventyr! :) jag vet inte hur länge jag är borta men de kräver ett avslutsdatum på resan..

Bali

Bali

8 april 2011 - 25 april 2011

Saya alergik kepada kacang (Jag är allergisk mot nötter)

Saya alergik kepada kacang (Jag är allergisk mot nötter)

13 juni 2010 - 29 juli 2010

Under sju sommarveckor beger sig Marre Maräng (även känd som Erik) och jätten Klafs Klafs (även känd som Ylva) sig iväg till Sydostasien. De första tre veckorna har de sällskap av Marängens familj: Pappa Peter, Mamma Anneli och lillebror Magnus. Kommer Ylva att dö i en nötallergichock? Kommer hon kunna låta de rabiessmittade aporna vara? Kommer hon att svälta ihjäl? Och viktigast av allt; kommer Erik att stå ut med henne?

Resmål

Dumai Lalang Redang