fredag 1 februari 2008 - Island

4 intensiva dagar med fullspäckat turiskschema. 1 20 grader och tydligen det kallast dom haft på länge. Allt täckt i snö och is och väldigt vackert.

Anna Lickander
lickander i Island
Senast aktiv - från Negombo, Västprovinsen, Sri Lanka
2019 i need a real love spell caster that can bring back my ex lover 2019
söndag 3 november 2019 - Island

GREAT LOVE SPELL CASTER PRIEST WISDOM THAT HELP ME SAVE MY RELATIONSHIP.TEXT OR ADD HIM UP ON WHATSAPP: +2348124644470 My name is CLARA JAMES .i want to give thanks to PRIEST WISDOM for bringing back my ex husband.No one could have ever made me believe that the letter I’m about to write would

Golden Circle och annat fint

190719 Frukost, dusch and off we went. Målet för dagen var Golden Circle vilket innefattar Tingvalla, Geysir och Gullfoss till detta lade vi lite annat smått och gott när vi ändå var i dess närhet. Okej väder när vi körde men blev mulet och blåste som attan när vi kom till Tingvalla.

Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Whisky och en massa annat

190717Två nöjda brudar vaknade upp efter en god och välbehövlig natts sömn i vår MINI-SUITE 😂🥰Helt sanslöst, har skrattat åt att Carina först tyckte att Erik(killen i receptionen) var lite arrogant och att jag efter att hört det, lite med näsan i vädret styrde stegen mot hissen

Sista dagen, city och Blue Lagoon
söndag 21 juli 2019 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

190721Sista morgonen. Sov ända tills 9 och då började jag puffa på Carina eftersom det var utcheckning kl 11 och vi hade inte packat. Frukost, dusch, packning och med viss sorg utcheckning från vår suite...Knödde in väskorna i bilen och drog ner på stan en sista gång. Parkerade på

Äntligen Island ❤️
måndag 15 juli 2019 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

100715Tidig avfärd så stackars farsan hämtades upp vid 05.30. Tåg till Kastrup, incheck som gick smidig eftersom vi checkat in on-line dagen innan (nöjd med det eftersom vi fick vid nödutgång = mer benutrymme 😃👍🏻Säkerhetskontroll via Fast-track kändes rättvist och därefter

Avfärd mot Island 🥰
måndag 15 juli 2019 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

Reykjavik, Golden cirkel och Blå lagunen
måndag 10 juli 2017 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

Wow vilka fullspäckade dagar! Känns overkligt att kunna få så många magiska vyer på en och samma dag! Dessutom har vi riktigt tur med vädret vilket ju alltid är ett stort plus! Dock jäkligt kallt nattetid och mitt sällskap skrattar åt mig då jag byltar på mig inför natten på taket.

Island! Myvatn, Dettifoss, Husavik och Islandshästar
lördag 8 juli 2017 - Akureyri, Norðurland eystra, Island

Efter en natt på Norröna färjan anlände vi till sagornas, vulkanernas och glaciärernas ö, i regn! Nåväl, inte helt oväntat och under en vecka hinner det ju ändra sig sisådär x antal hundra gånger! Island är Europas mest glesbefolkade land med ca 3 pers/kvadratkm med sina dryga 330000

Bättre sent än aldrig
söndag 19 mars 2017 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

Här kommer ett inlägg om slutet på vår långhelg på Island.Dagen efter valsafarin var det dags för den planerade rundturen Gyllene cirkeln omkring Reykjavik. Vi blev hämtade med en något större buss av samma chaufför/guide som hämtade oss på flygplatsen i torsdags.Började med

Jari Och Eva-Helen Oinas

Äntligen till Island ❤️

Island 2017

Island 2017

30 oktober 2017 - 3 november 2017

Island, ett av mina favoritländer. Jag kände mig inte färdig med Island efter förra gången så nu åker vi igen.

Färöarna och Island

Färöarna och Island

30 juni 2017 - 16 juli 2017

Glaciärer, bubblande varma källor, mäktiga vattenfall och sprutande gejsrar. Sagolandet Island nästa! Nä just de, Färöarna tar vi längs vägen! Spännande!!!

Islandsresan

Islandsresan

25 mars 2017 - 1 april 2017

Pontus och jag ska nu äntligen ge oss iväg på en resa tillsammans. Vi är inte så resglada av oss, vi trivs bra i Sverige ;) men nu så! Eftersom vi reser så sällan så hade vi ett välfyllt reskonto och har möjlighet att unna oss lite under veckan på Island. Blue lagoon, the golden cirkle och whalewatch är några av de saker vi ska göra under veckan.

Långhelg på Island

1 juni 2015 - 5 juni 2015

Toronto

Toronto

4 mars 2015 - 14 mars 2015

En resa utan måsten. Endast hockey och Niagarafallen är planerat, och träffa våra vänner från Cubaresan. Ska bli så roligt......

26 januari 2015 - 3 februari 2015

Jari Och Eva-Helen Oinas