Abruzzo

Matera, alberobello, locorotondo, poligna a mare & vasto
onsdag 10 oktober 2012 - Vasto, Abruzzo, Italien

travelling by car, my computer charger broke so I will update as soon as I have a new one. We are seeing awesome places though! /Emil

Sista vandringsdelen
onsdag 11 juli 2012 - Via Monte Marmolada, Abruzzo, Italien

Dagen började med en rejäl uppförsbacke med en del vajerpassager. Tyvärr blev nu vädret lite sämre, så vi gick i ganska höga berg, bl.a. ledens högsta passage på 2900 m, i mestadels moln och dimma. Vi kunde se liftstationen på toppen av Sass Pordoi, men så mycket annan utsikt var det

Catrin Johnson
CatrinJ i Dolomiterna+
Senast aktiv - från Figueres, Katalonien, Spanien
Kroatien
måndag 26 juli 2010 - Pescara, Abruzzo, Italien

Pust, mycket korning pa denna resa, men vi har sett mycket. Efter Wien korde vi mot Kroatien via Slovenien dar vi stannade till och tittade pa Postonjagrottorna, helt fantastiskt stora var dom med flera kilometer langa gangar. Guidningen borjade med att man fardades 2km rakt in i berget i sma tag.

lejonmanen
Lejonmanen i EuropaBila
Senast aktiv - från Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
Italien, från norra till södra

18 september 2012 - 31 oktober 2012

Jag och min flickvän reser genom Italien

Dolomiterna+

4 juli 2012 - 23 juli 2012

Vandring i Dolomiterna så länge vi känner för det, sedan lite stad och bad.

EuropaBila

18 juli 2010 - 8 augusti 2010

Jag och min sambo Elvira och var Hund Natalie ska bila runt i europa först Wien sen Slovenien(grottor), Kroatien(Sol och bad), Italien(Rom+Gardasjön), Österike (bergen) sist en vecka i Polen hos Elviras släckt.