Varigotti

Stranden
måndag 25 juni 2018 - Varigotti, Ligurien, Italien

Började morgonen med dopp i poolen direkt efter frukost, mest för att stilla barnens önskan. Sedan blev det en tur till stranden, Varigotti. Är lyxstranden här på italienska rivieran verkar det som. 25 euro för två solstolar, halva priset!!! ...men vad gör man inte när solen gassar rakt

Therese Anckar
Lennartsson i Toscana & Ligurien
Senast aktiv - från Finale Ligure, Ligurien, Italien
Varigotti
lördag 10 juli 2010 - Varigotti, Ligurien, Italien

Så blev det som förra resan. Svårt att få Internet att fungera någon längre stund eller alls på hotellen. Så nu blir det att sammanfatta hemma istället. En härlig plats. Här bor vi på ett fyrstjärnigt hotell med utsikt över havet. Vi solar o badar här i några dagar. Äter gott på

Tihna O Niilo Pietarinen

16 juni 2018 - 30 juni 2018

Italien

Italien

28 juni 2010 - 6 juli 2010

Nu är det äntligen semester o denna gång går resan till Italien. Efter ett härligt nattstopp i Rothenburg i Tyskland. Gick resan vidare i morse. Vi har kört genom ett helt underbart bergigt Österrike o Schweitz på kurviga vägar med mycket underbart att se. Stannade o fikade i en liten by o njöt av utsikten. Efter mycket letande efter hotell finns vi nu i Savona vid Medelhavet på ett hotell med ett minirum o ännu mindre badrum. Bevis kommer.