Bellagio

Bokläsning
onsdag 28 juli 2010 - Bellagio, Lombardiet, Italien

Nu har vi vilat upp oss i bergsbyn vid Como sjön. Mest ätit och läst böcker. George har även tagit lite backträning längs de smala gränderna. Nu skall vi försöka kolla in en trädgård.

rebecca sundkvist
fredag 22 februari 2008 - Bellagio, Lombardiet, Italien

i förrigår så träffade ja rebecca sundkvist på hotellet. ja hade hört att hon va svensk så ja börja snacka me henne då lite senare. hon e 90a igår så åkte vi tilsammans hela dan, skön tjej, samma humor. ses på nån fest sen i etuna när ja kommer hem rebecca.. sen har ja köpt

tisdag ny jacka
tisdag 19 februari 2008 - Bellagio, Lombardiet, Italien

idag köpte ja en fet jacka, wiiie, ska nog köpa ´passande termosar i morrn. hittade snowparken idag men de va inte mkt till snowpark, ja fattar inte,,,de här stället är hur stort som helst, man hinner inte åka alla backar under en hel vecka typ. så stort e de så kan dem inte bygga

måndag, nya booots
måndag 18 februari 2008 - Bellagio, Lombardiet, Italien

hehe, idag vaknade jag kl 9 , åt frukost, drog till intersport, köpte as sköna high tech boots, sen ska jag fixa specialsulor i schweiz som passar just mina fötter, de måste vara underbart. iaf,,,på me bootsen, upp för backen, gick hur bra som helst att åka, fort och bra gick det, aldrig

Lago di Como
onsdag 5 september 2007 - Bellagio, Lombardiet, Italien

Vi var uppe tidigt och intog en mycket god och riklig frukost med bullar, croissants, yoghurt, frukt, cappuccino, juice, toast, kaka m.m. Gick sedan till stan och vandrade omkring bland Bellagios branta och smala gränder. Gick också till punkten där sjöns två "armar" möts. Vädret var

Marie Petersson
Marie_reser i Schweiz-Italien
Landbyte
tisdag 4 september 2007 - Bellagio, Lombardiet, Italien

Donny och jag gick en runda tidigt på morgonen eftersom vi vaknade så tidigt. Stan var ännu lugnare än vanligt. Efter frukost och utcheckning fortsatte vi promenera omkring, men det var regnigt värre. Inte så att det öste ned, men ändå blött så det störde. Vi gick in i ett varuhus för

Marie Petersson
Marie_reser i Schweiz-Italien
Österrike - Italien
tisdag 26 juni 2007 - Bellagio, Lombardiet, Italien

Jag (Susanne) och Peter C var flitiga och gav oss ut på rask promenad resp. joggingtur. Vyn var det verkligen inget fel på och det var skönt väder, ca 18 grader. Frukost vid 9-tiden. Clara och Peter var svårast att få upp, de sov gott här i alpluften. Körde via Schweiz (St

Susanne Och Peter Schagerström
pocojos i Toscana -07
Minin på äventyr i Europa

Minin på äventyr i Europa

23 juli 2010 - 5 augusti 2010

tyskland-frankfurt

tyskland-frankfurt

7 januari 2008 - 7 januari 2009

aupair i eppstein som ligger nara frankfurt. mamma-Louisa, pappa-David, kids> alexandra 8 and victoria 6,5. familjen pratar bara engelska hemma. men forstar lite tyska uppgifter> ga ut med hunden 1 timme per dag. sen lite smasysslor, men mest slappt sa jag ska nog plugga nat eller trana eller nat annat. dem har hus i schweiz dar Lousia ar skidlarare och da far jag gratis liftkort och kommer att aka massa brada jag ska forsoka att fixa lite kompisar sa att man inte trakar ut sig, jag hoppas att jag kommer ha kul och att jag stannar lange. byn e ratt liten men hyfsat nara till saker och ting, eppstein supermarket(town) 5 km, wisbaden 1mil typ. det verkar inte vara ett ungdomsstalle men ja ska gora mitt basta for att fa kontakt med lite kul folk. annars blir de nog langtrakigt har.

Schweiz-Italien

Schweiz-Italien

3 september 2007 - 17 september 2007

Jag hade tänkt åka till Seychellerna, men det var fullbokat och eftersom mina poäng på SAS går ut fick jag hitta på nåt nytt. Jag hade planerat en resa till Italien nästa år men gör den nu istället. SAS-poängen räcker endast till Schweiz, men därifrån är det ju inte långt till Italien...

Toscana -07

Toscana -07

25 juni 2007 - 11 juli 2007

Bokat hus i Toscana med Carlsson´s.

Senaste aktivitet
Senaste svar